امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Wednesday, 1 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 92821
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اخبار مازندران, اخبار ویژه, استان ها, اسلایدر بزرگ, ایران تاریخ انتشار : 15 تیر 1402 - 11:17 | | ارسال توسط :
در سازمان اداری و استخدامی رقم خورد

یک بابلی رئیس حراست مرکز آموزش مدیریت دولتی کشور شد

✍️ مجید آرایی اهل بندپی‌شرقی بابل به عنوان رئیس حراست مرکز آموزش مدیریت دولتی سازمان اداری و استخدامی کشور منصوب شد.
یک بابلی رئیس حراست مرکز آموزش مدیریت دولتی کشور شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بابل‌نوین، مراسم معارفه مجید آرایی رئیس حراست مرکز آموزش مدیریت دولتی سازمان اداری و استخدامی کشور با حضور محمدی رئیس مرکز حراست سازمان اداری و استخدامی کشور، دکتر میری رئیس مرکز آموزش مدیریت دولتی، معاونین مرکز حراست و جمعی از مدیران کل برگزار شد.

در این مراسم دکتر میری ضمن تأکید بر ضروری بودن وجود حراست در سازمان‌ها اظهار کرد: ما خواستار تعامل مناسب و متقابل حوزه حراست، سایر معاونت‌ها و ادارات کل مرکز هستیم.

وی افزود: امیدوارم با توجه به انتصاب صورت گرفته از این پس شاهد ساماندهی مناسب امور، اجرای وظایف نظارتی و حراستی مرکز در چهارچوب قوانین و مقررات مربوطه باشیم.

رئیس مرکز آموزش مدیریت دولتی اذعان کرد: ایشان همچنین حضور فعال رئیس جدید حراست را هم از لحاظ شخصیت حقیقی و هم از منظر جایگاه حقوقی در حلقه اصلی تصمیم‌گیری‌های مرکز ضروری دانست.

در بخش دیگر این مراسم محمدی رئیس مرکز حراست سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: نیروی انسانی، سرمایه اصلی هر سازمانی است.

وی افزود: امنیت روانی و امنیت ذهنی بسیار پر اهمیت است و اساس کار حراست صیانت و پیشگیری است.

این مسئول ادامه داد: صیانت از مدیران، آگاهی دادن و کمک کردن به مدیریت بدون دخالت در حوزه اجرا را از وظایف مهم حراست‌ها دانست و حراست موفق باید شناخت عمیق و نگاه منطقی نسبت به حوزه مسئولیتی خود داشته باشد.

محمدی تصریح کرد: امنیت زمانی به ثمر می‌نشیند که با مشارکت همگانی توأم باشد خواستار همراهی و همکاری مدیران مرکز آموزش مدیریت دولتی با رئیس جدید حراست در سطح عالی شد.

ایشان ضمن اشاره به برخی ویژگی‌های حراست نظیر منظم بودن، قانونمندبودن و اثرگذار بودن، بر تقویت و پشتیبانی از رئیس حراست مرکز آموزش مدیریت دولتی تأکید کرد.

در ادامه جلسه مجید آرایی ضمن تشکر از زحمات همه مسئولین از جمله آقایان محمدی و میری به‌عنوان مدیرانی بسیجی، ارزشی و ولایی که فرصت خدمت در این جایگاه خطیر را در اختیار ایشان قرار دادند، بر حرکت خود در مسیر حراست در تراز انقلاب اسلامی تاکید کرد.

وی افزود: بر مرجعیت حراست، تعمیق تعاملات بین حراست و ارکان مرکز، اقتدار متواضعانه، ایفای نقش مشاور امین، پرهیز از حاشیه و توجه به متن، برنامه محوری، تلاش برای ایجاد همدلی و انسجام درون‌سازمانی، جذب حداکثری و دفع حداقلی، حفظ اسرار و آبروی کارکنان، تعامل بسیار مناسب با ریاست، معاونین، مدیران کل و کارکنان، حرکت در مسیر شرع، قانون و اخلاق، تلاش برای شناسایی، حفظ و ارتقاء نیروهای شایسته و ارزش، تلاش برای ایفای نقش موثر در تصمیم‌سازی‌ها و نیز دنبال نمودن نگاه صیانتی تأکید کرد.

در پایان مراسم حکم انتصاب آقای مجید آرایی توسط دکتر میری رئیس مرکز آموزش مدیریت به ایشان ابلاغ گردید.

شایان ذکر است مجید آرایی فرزند پرافتخار بخش بندپی‌شرقی شهرستان بابل می‌باشد.

 

نویسنده : روح‌اله قلی‌پور
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.