امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 93164
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اخبار مازندران, اخبار ویژه, اسلایدر بزرگ تاریخ انتشار : 20 آذر 1402 - 7:55 | | ارسال توسط :
با حکم معاون وزیر کشور و رئیس سازمان ثبت احوال کشور

یک مازندرانی مشاور رئیس سازمان ثبت احوال کشور در امور راهبردی و توسعه مدیریت شد

انتصاب دکتر وحید آرایی به عنوان مشاور رئیس سازمان ثبت احوال کشور در امور راهبردی و توسعه مدیریت نشان از شایستگی یک مازندرانی بابلی در عرصه مدیریت دارد.
یک مازندرانی مشاور رئیس سازمان ثبت احوال کشور در امور راهبردی و توسعه مدیریت شد

به گزارش سایت خبری تحلیلی بابل‌ نوین،  با حکم معاون وزیر کشور و رئیس سازمان ثبت احوال کشور، دکتر وحید آرایی به عنوان مشاور رئیس سازمان در امور راهبردی و توسعه مدیریت منصوب شد.

در بخشی از حکم آمده است:
توجه به مدیریت راهبردی در حکمرانی سازمان ثبت احوال کشور به عنوان یکی از مهم‌ترین دستگاه‌های حاکمیتی بیش از پیش ضروری می‌باشد به همین منظور لازم است با بهره‌گیری از روش‌‌های نوین برنامه‌ریزی و استفاده از دانش و فناوری روز با ایجاد فضای تعاملی و اثربخش در جهت ارتقای بهره‌وری و تحقق سازمانی پویا، چابک، برنامه‌محور و کارآمد و با همکاری سایر بخش‌های سازمان زمینه تبیین نظام یکپارچه هویت هوشمند و ایفای مسئولیت‌های نوین سازمان ثبت احوال کشور به‌صورت متناسب و روزآمد را به منظور ارتقای جایگاه سازمان، تقویت منابع انسانی و ارتقای بهره‌وری با استفاده از اسناد بالادستی و ظرفیت‌های موجود فراهم نمایید.

گفتنی است وحید آرایی متولد سال ۱۳۶۳ شهرستان بابل، دارای دکترای سیاستگذاری عمومی دانشگاه تهران و عضو هیأت علمی دانشگاه می‌باشد.

لازم به ذکر است پایگاه خبری تحلیلی بابل نوین این انتصاب شایسته را به مردم مازندران به ویژه شهرستان بابل تبریک عرض می‌نماید و از خداوند منان برای نامبرده توفیق روزافزون در مسیر خدمت به احاد جامعه را خواستار است.

نویسنده : روح اله قلی پور | منبع خبر : بابل نوین
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.