امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 69664
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 17 آبان 1396 - 14:46 | | ارسال توسط :

۱۰۰ میلیون تومان جایزه برای کتاب‌های برگزیده رشد

مدیرکل دفتر انتشارات و تکنولوژی مواد آموزشی از تخصیص ۱۰۰ میلیون تومان جایزه برای آثار برگزیده جشنواره ساماندهی کتاب‌های کمک آموزشی خبر داد.

به گزارش بابل نوین، سید محمد ناصری مدیرکل دفتر انتشارات و تکنولوژی مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش در نخستین جلسه توجیهی ۱۳ گروه از داوران پانزدهمین جشنواره کتاب‌های آموزشی و تربیتی رشد با اشاره به تاریخچه برگزاری این جشنواره از سال ۱۳۷۸ تاکنون، افزود: در واقع جشنواره به عنوان یکی از راه های موثر در ترغیب ناشران و مولفان به رعایت اصول و ضوابط استانداردسازی کتابهای کمک آموزشی مورد توجه قرار گرفت که امسال پانزدهمین دوره آن برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه از بین چندین هزار ناشر تنها ۸۷۳ ناشر در حوزه کتاب‌های آموزشی فعال هستند، اضافه کرد: در این میان حدود ۴۰۰ ناشر موفق به کسب درجات ۱ و ۲ شده‌اند؛ آثاری که امتیاز ۸۰ به بالا را کسب نموده باشند؛ درجه یک محسوب می‌شوند و آثاری که ۷۰ تا ۸۰ امتیاز کسب کرده‌اند، درجه دو محسوب می‌شوند.

ناصری خطاب به داوران ادامه داد: وظیفه بررسی مجدد آثار این دو گروه با شماست که با داوری مجدد، آثار شایسته برای اهدای جوایز و لوح تقدیر را معرفی کنید.

وی با اشاره به مصوبه ۸۲۸ شورای عالی آموزش و پرورش اظهار امیدواری کرد مولفان، ناشران و مدیران مدارس با رعایت کامل مفاد آن گامی موثر در جهت ارتقای تولیدات آموزشی و کمک آموزشی بردارند.

مدیرکل دفتر انتشارات و تکنولوژی مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش از تخصیص صد میلیون تومان جایزه برای آثار برگزیده جشنواره ساماندهی کتاب‌های کمک آموزشی نیز خبر داد.

منبع:فارس

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.