امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 29952
  پرینتخانه » اخبار برگزیده اصلی, اخبار مازندران, فرهنگ و هنر, مصاحبه و گفتگو تاریخ انتشار : 01 مهر 1395 - 0:50 | | ارسال توسط :

۱۰ نفر از هنرمندان بسیجی به هشتمین جشنواره هنرهای تجسمی بسیج کشور اعزام شدند

مسئول سازمان بسیج هنرمندان مازندران از انتخاب و اعزام 10 هنرمند برجسته بسیجی به اختتامیه هشتمین جشنواره هنرهای تجسمی بسیج کشور خبر داد.

سعیدی۱

به گزارش بابل نوین، قهرمان سعیدی مسئول سازمان بسیج هنرمندان مازندران در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما اظهار کرد: هشتمین جشنواره هنرهای تجسمی بسیج کشور به میزبانی شهر تبریز برگزار و ۱۰ نفر از هنرمندان برگزیده مازندرانی از سوی دبیرخانه مرکزی انتخاب و در این دوره از مسابقات شرکت کردند.

وی افزود: تعهد هنرمندان به فعالیت در حوزه‌های دفاع مقدس و اهل بیت همیشه برای ما افتخار است، خوشحالیم در این دوره از مسابقات نیز هنرمندان مازندرانی با حضور فعال خود در بخش رقابتی جشنواره و کارگاه یک روزه نشان دادند همچنان پای ارزش‌های اسلامی و انقلابی ایستاده‌اند.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان مازندران با اشاره به ارائه آثار قابل توجه به دبیرخانه جشنواره در مازندران تصریح کرد: در این دوره از مسابقات ابتدا جشنواره در سطح استان برگزار که ۸۲ هنرمند بسیجی با ۲۶۵ اثر در چهار رشته نقاشی، گرافیک، کاریکاتور و نگارگری با هم به رقابت پرداختند.

سعیدی ادامه داد: هفت داور برجسته داوری مرحله استانی این جشنواره را در مازندران بر عهده داشتند و در نهایت اختتامیه جشنواره همراه با نمایشگاهی از تولیدات هنرمندان بسیجی و کارگاه تخصصی در حوزه هنری مازندران برگزار شد.

وی در پایان با تقدیر از ارسال آثار فاخر توسط هنرمندان استان گفت: جای خوشحالی دارد که هنرمندان جوان استان با دغدغه‌های خود رویکرد اسلامی را در آثار خود بکارگیری می‌کنند و در موضوعات مقاومت و پایداری، شهدای مدافع حرم و واقعه غدیر آثار شایسته‌ای خلق می‌کنند.

به گزارش بابل نوین،  هنرمند بسیجی خانم زهرا خوشنود در بخش نگارگری هشتمین جشنواره سراسری هنرهای تجسمی در تبریز به عنوان برگزیده انتخاب شد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.