امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 3041
  پرینتخانه » اخبار بابل, اقتصادی, سخن سردبیر تاریخ انتشار : 24 فروردین 1394 - 19:07 | | ارسال توسط :

۱۵ هزار بابلی مستمری بگیر تامین اجتماعی هستند

به گزارش بابل نومه،رئیس شعبه یک تامین اجتماعی بابل با اشاره به اینکه ۹۸ درصد لیست بیمه شدگان تامین اجتماعی در بابل به صورت اینترنتی پرداخت می شود، افزود: ۱۵ هزار بابلی مستمری بگیر تامین اجتماعی هستند. عزیزالله محمودی بیان داشت: بهره مندی کارفرمایان از تسهیلات و امکانات اینترنتی برای تسریع در دریافت خدمات از […]

به گزارش بابل نومه،رئیس شعبه یک تامین اجتماعی بابل با اشاره به اینکه ۹۸ درصد لیست بیمه شدگان تامین اجتماعی در بابل به صورت اینترنتی پرداخت می شود، افزود: ۱۵ هزار بابلی مستمری بگیر تامین اجتماعی هستند.تامین اجتماعی بابل

عزیزالله محمودی بیان داشت: بهره مندی کارفرمایان از تسهیلات و امکانات اینترنتی برای تسریع در دریافت خدمات از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه ۷۰ هزار بیمه شده اصلی در تامین اجتماعی شهرستان بابل وجود دارد، افزود: بیش از ۱۵ هزار مستمری بگیر در شعبات تامین اجتماعی بابل مستمری دریافت می کنند.

رئیس شعبه یک تأمیـن اجتمـاعی شهرستان بابل با بیـان مزایای پرداخت اینترنتی لیست بیمه بیان داشت: تکریم ارباب رجوع, جلوگیـری از اتلاف وقت کارفـرمایان،کاهش مراجعـات به شعب و کارگزاری هـا، افـزایش سرعت و اعتبار محاسبات بیمه ای از فواید پرداخت اینترنتی حق بیمه است.

محمودی افزود: حقوق مستمری بگیران در تامین اجتماعی در سال جدید ۱۷ درصد افزایش یافت و با ابلاغ این بخش نامه به حساب آنها واریز خواهد شد.

رئیس تامین اجتماعی بابل خاطرنشان کرد:در راستای دولت الکترونیک از امسال تمامی لیست بیمه شدگان تامین اجتماعی در شهرستان بابل به صورت اینترنتی پرداخت می شود.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.