امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 51106
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 20 اسفند 1395 - 12:41 | | ارسال توسط :

۱۶ پایگاه نماز جمعه در سطح استان تهران آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند

به گزارش بابل نوین، محسن ولیئی مدیر کل کمیته امداد استان تهران اظهار داشت: جشن نیکوکاری امسال همزمان در سراسر کشور از ۱۸ تا ۲۰ اسفند ماه با شعار « بهار همدلی و شکوه مهربانی» آغاز شده و امروز ۲٠ اسفندماه در ۱۶ پایگاه نماز جمعه در سطح استان تهران برگزار می‌شود. وی با بیان اینکه […]

به گزارش بابل نوین، محسن ولیئی مدیر کل کمیته امداد استان تهران اظهار داشت: جشن نیکوکاری امسال همزمان در سراسر کشور از ۱۸ تا ۲۰ اسفند ماه با شعار « بهار همدلی و شکوه مهربانی» آغاز شده و امروز ۲٠ اسفندماه در ۱۶ پایگاه نماز جمعه در سطح استان تهران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه به دلیل بالا رفتن حق انتخاب برای رفع نیازهای محرومان، اولویت اول ما بر جمع آوری وجوه است تا این مبالغ نقدی به بن کارت تبدیل شود، تصریح کرد: شهروندان و نمازگزاران تهرانی امروز می توانند پرداخت های غیرنقدی خود مانند کفش، پوشاک و دیگر مایحتاج عمومی مددجویان را به پایگاه های کمیته امداد در محل برگزاری نماز جمعه تحویل دهند.

ولیئی با اشاره به اینکه با توجه به افزایش سن نیکوکاری، تلاش ما بر کاهش سن است، افزود: بر همین اساس ۱۸ اسفند ماه در نخستین روز از جشن نیکوکاری، زنگ نیکوکاری در بیش از ۴ هزار مدرسه در سطح استان نواخته شد تا اقشار مختلف به ویژه جوانان و نوجوانان دبستانی و دبیرستانی کمک به نیازمندان را تجربه کنند، همچنین روز ۱۹ اسفند نیز با برپایی ۳۷٠ پایگاه جشن نیکوکاری در سطح استان تهران، کمک های نقدی و غیرنقدی مردم نوع دوست جمع آوری شد.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران ادامه داد: نیکوکاران می توانند با شماره‌های ۷۳۵۵ در تهران و ٠۲۱۷۳۵۵در شهرستان ها تماس گیرند و با انتخاب کد ۱۶ وجوهات خود را از طریق این سامانه برای کمک به نیازمندان واریز کنند و به منظور استفاده از سیستم بانکی نیز خیران می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب ۷۳۵۵ جاری جام بانک ملت با کد شناسه ۱۴۳۹ پرداخت کنند.

وی در پایان گفت: همچنین نیکوکاران با استفاده از تلفن همراه و شماره گیری #٠۲۱*۸۸۷۷* به نیازمندان استان تهران و یا با شماره گیری *۸۸۷۷* کد شهرستان # کمک‌های خود را به نیازمندان شهرستان مورد نظر خود پراخت کنند.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.