امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 64928
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 13 شهریور 1396 - 12:02 | | ارسال توسط :

۲۵درصد حوادث کشور در مازندران رخ می دهد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: 25درصد حوادث کشور در مازندران رخ می دهد.

به گزارش بابل نوین، مجتبی اکبری در همایش بزرگ استانی جوانان، امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر مازندران خاطرنشان کرد: استان مازندران براساس آخرین گزارش از سازمان امداد و نجات کشور، به‌تنهایی ۲۵ درصد حوادث کشور را به‌خود اختصاص داده است و این حوادث را در کوتاهترین زمان ممکن رسیدگی کرده است.

وی افزود: خادمان نوروزی هلال احمر در نوروز ۹۶، ۲ هزار و ۲۰۰ نفر روز و حدود ۹ هزار نفر از سراسر مازندران بوده‌اند که هر کدام از آنها با تمام توان به مسافران خدمت ‎ رسانی کرده‌اند.

اکبری با اشاره به اینکه پس از نوروز نیز شاهد فعالیت‌های داوطلبانه جمعیت هلال احمر هستیم گفت: ۳۷۵نقطه حادثه‌خیز در استان وجود داشته و در این مناطق قریب به یک‌هزار و ۲۰۰ ناجی غریق حضور دارند که برای تسهیل در کار آنها حدود ۷۰ دستگاه موتورسیکلت به‌کارگیری شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران مازندرانی‌ها را سرآمد داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور دانست و یادآورشد: خمیرمایه و سرشت مازندارنی‌ها به‌سمت اقدامات داوطلبانه بوده و یقیناً در مازندران با همت داوطلبان به جایی می‌رسیم که هلال احمر مازندران سرآمد حرکت‌های داوطلبانه و داوطلب‌محوری خواهد بود و اکنون نیزبه این سمت نیز حرکت می‌کنیم.

وی گفت: یکی از مهم ترین اقدامات هلال احمر در سال جاری با همکاری استانداری این بوده که در دهستان‌های استان یک خانه هلال را با تجهیزات کامل هر یک به میزان ۱۰ میلیون تومان را راه‌اندازی شده است./ص

ایسنا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.