امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 79652
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 09 اسفند 1396 - 10:00 | | ارسال توسط :

۲۵ هزار مازندرانی در سه یادمان شهدا سال نو را تحویل می‌کنند

۲۵ هزار و ۵۰۰ مازندرانی نوروز امسال در سه یادمان شلمچه، اروند و هفت تپه به استقبال سال نو می‌روند.

به گزارش بابل نوین،  سرهنگ عسکر مجیدی معاون اجرایی و رییس ستاد راهیان نور سپاه کربلا مازندران در نشست خبری اردو‌های راهیان نور، ویترین دفاع مقدس را یکی از زیباترین ویترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت: راهیان نور حاصل عزتی است که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه و بین الملل برخوردار است.

وی با بیان اینکه بیش از ۴۰ هزار نفر در سال گذشته به اردو‌های راهیان نور اعزام شدند، افزود: بیش از ۲۲ هزار نفر از بسیج محلات و ۳۵۰۰ نفر در بخش دانشجویی به تا پایان سال به اردو‌های راهیان نور اعزام می‌شوند.

معاون اجرایی و رییس ستاد راهیان نور سپاه کربلا مازندران با اشاره به اینکه ثبت نام اردوی راهیان نور از ۱۵ فرودین امسال شروع و تا ۱۵ فروردین سال بعد ادامه دارد، گفت: تا به حال ۱۰ هزار نفر در بخش دانش آموزی، ۳ هزار نفر در بخش دانشجویی و ۲۰ هزار نفر از بسیج محلات به اردو‌های غرب و جنوب راهیان نور اعزام شدند.

سرهنگ مجیدی با بیان اینکه افراد ۵ روز در اردو‌های راهیان نور می‌مانند، افزود: افراد عادی با حضور در پایگاه‌های بسیج و دانشجویان با حضور در مراکز آموزش عالی می‌توانند ثبت نام کنند.

وی به اجرای برنامه‌های شاخص فرهنگی زمان تحویل سال اشاره کرد و گفت: در ۳ یادمان شلمچه، اروند و دهلاویه برنامه تحویل سال برگزار می‌شود.

معاون اجرایی و رییس ستاد راهیان نور سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه خانواده‌ها با وسیله نقلیه شخصی هم می‌توانند در اردو‌های راهیان نور حضور یابند، گفت: این افراد می‌توانند علاوه بر بازدید از یادمان‌های فتح المبین، فکه، چذابه، دهلاویه، هویزه، طلایه، شلمچه، اروند و هفت تپه می‌توانند در ۲ اردوگاه شهید جعفر زاده در اندیمشک و شهید باکری در خرمشهر اسکان یابند.

سرهنگ مجیدی به ایثار و فداکاری بیش از ۲۳۰ هزار نفر از سرمایه‌های انسانی برای عزت و افتخار کشور اشاره کرد و افزود: یادآوری حماسه آفرینی شهدا در قالب اردو‌های راهیان نور کم‌ترین حق شهدا به گردن همه افراد است.

وی با بیان اینکه رزمایش حماسی راهیان نور موجب ناامیدی دشمن می‌شود، گفت: حضور در این اردو موجب وحدت و یکپارچگی و ایجاد حلقه معنوی بین نسل اول و سوم و چهارم انقلاب می‌شود.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.