امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 59811
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اخبار مازندران, علم و سلامت تاریخ انتشار : 31 خرداد 1396 - 12:43 | | ارسال توسط :

۳۰ اثر دستاورد اولین کارگاه طراحی پوستر زایمان طبیعی کشور

رییس بیمارستان آیت‌الله روحانی بابل از تولید 30 پوستر تاثیرگزار در کارگاه طراحی"زایمان پوستر" برای اولین بار در کشور خبر داد.

به گزارش بابل نوین، دکتر محمود صادقی رییس بیمارستان آیت‌‌الله روحانی بابل اظهار کرد: در جریان برگزاری کارگاه آموزشی طراحی پوستر با موضوع زایمان طبیعی در این مرکز تعداد ۳۰ پوستر توسط دانشجویان و مدعوین این کارگاه طراحی شد.

وی افزود: این کارگاه عملی با حضور ۲۷ دانشجو و طراحان برتر دانشگاه‌‌های الزهرا(س) و امام صادق(ع) بابل و قدسیه ساری بمدت ۲ روز برگزار شد که ماحصل آن خلق ۳۰ پوستر تاثیرگزار بود که آثار برتر ضمن حضور در نمایشگاه، داوری و تقدیر خواهند شد.

رییس بیمارستان آیت‌‌الله روحانی بابل ادامه داد: کارگاه طراحی”پوستر زایمان” برای اولین بار در کشور با حضور طراحان و گرافیست‌های برتر مازندران در بیمارستان روحانی برگزار شد که به عنوان طرحی نو در راستای ترویج زایمان طبیعی بود.

این مقام مسئول تصریح کرد: با اجرای طرح تحول سلامت و افزایش آمار زایمان طبیعی، آسیب‌های ناشی از سزارین برای مادران و نوزادان ایرانی نیز به شکل چشمگیری کاهش پیدا کرد.

دکتر صادقی گفت: باید جهت کاهش آمار سزارین و افزایش زایمان طبیعی در طبقات مختلف جامعه به فرهنگ‌سازی و مشاوره پرداخت تا خانم‌های عزیز از مزایا و محسنات زایمان طبیعی بیشتر اطلاع پیدا کنند.

وی افزود: بسته ترویج زایمان طبیعی، از مهمترین بسته‌های حمایتی طرح تحول نظام سلامت است که به ارتقای شاخص‌های سلامت مادران و نوزادان کمک کرده و در راستای افزایش رضایت‌مندی مردم و بهره‌مندی از خدمات بهداشتی و درمانی با استفاده از بودجه دولتی، با هدف بهبود کیفیت خدمات در حال اجراست.
رییس بزرگترین بیمارستان شمال کشور تاکید کرد: امیدواریم تولید این‌گونه آثار هنری نقش موثری در تشویق مادران باردار به انتخاب زایمان طبیعی داشته باشیم.
صادقی در پایان گفت: مادران باردار چنانچه ذهن خود را بر روی فواید زایمان طبیعی متمرکز نمایند و بر فواید آن آگاهی کامل داشته باشند، می‌توانند با اعتماد به نفس زایمان طبیعی ایمن و موفقی را با خاطره‌ای خوش به پایان برسانند.
 
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.