امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Wednesday, 1 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 24054
  پرینتخانه » اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, فرهنگ و هنر تاریخ انتشار : 03 اردیبهشت 1395 - 12:37 | | ارسال توسط :

۳ طرح پژوهشی در کارگروه اقتصاد مقاومتی نهاد کتابخانه‌های عمومی مازندران تصویب کرده‌ایم/ بر حسب ابلاغیه دولت نمی‌توانیم در سال۹۵پروژه عمرانی جدیدی تعریف کنیم

در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل با ارائه 3 طرح پژوهشی به‌دنبال راه‌کارهای عملی در این زمینه برای ارائه به دستگاه‌های اجرایی استان هستیم.

ulvhkd

به گزارش بابل نوین، در حاشیه نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان بابل مرتضی عمرانی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مازندران با بیان اینکه با ایجاد و تشکیل جلسه کارگروه نقش فرهنگ در اقتصاد مقاومتی در اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران ۳ طرح پژوهشی برای این موضوع تعریف کرده‌ایم، اظهار کرد: این طرح‌ها پس از تایید، در سطح کتابخانه‌های عمومی استان مورد تحقیق و پژوهش قرار خواهد گرفت تا پس از دست‌یابی به راهکارهای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی در کشور و یا بررسی نقش فرهنگ در به سرانجام رسیدن اقتصاد مقاومتی با نگاه به فرمایشات مقام معظم رهبری تدوین و سپس به دستگاه‌های اجرایی استان ارسال می‌شود.

وی افزود: اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان مازندران  ۴۶ پروژه نیمه تمام در سطح استان دارد و امیدواریم در سال ۹۵ حدود ۷ پروژه با تامین اعتبار به پایان برسد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مازندران با بیان اینکه هزینه کل پروژه‌های عمرانی این اداره کل حدود ۲۰ میلیارد تومان می‌باشد ادامه داد: در سطح شهرستان بابل ۶ پروژه داریم که امسال به نتیجه نمی‌رسد.

این مسئول خاطر نشان ساخت: بر حسب ابلاغیه دولت نمی توانیم پروژه جدیدی در سال۹۵ تعریف کنیم، اولویت این اداره کل بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام مجموعه است و در کنار این کار سعی بر بهسازی کتابخانه‌های عمومی استان داریم.

عمرانی در پایان گفت: در سال گذشته ۳۰ نشست باموضوع کتاب و کتابخوانی داشته‌ایم، حتی سعی کرده‌ایم به لایه‌های زیرین جامعه از جمله کودکان و بانوان نیز بصورت ویژه نگاه کنیم.

گفتنی است مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان از خرید آثار نویسندگان مازندرانی برای حمایت از این عزیزان و توزیع آن در بین کتابخانه‌های سطح استان در سال جاری خبر داد.

P1750976

_MG_3565

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.