امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 52013
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 28 اسفند 1395 - 12:02 | | ارسال توسط :

۳ عاملی که ۷۴ درصد تصادفات فوتی را شامل می‌شود، کدامند؟

به گزارش بابل نوین، سرهنگ عین‌اله جهانی معاون اجتماعی و فرهنگ و ترافیک راهور ناجا اظهار داشت: سفرهای نوروزی از پنج‌شنبه آغاز شده و در این مدت شاهد تصادفات فوتی در جاده‌ها بودیم که بیشترین علل تصادفات فوتی به ترتیب عدم توجه به جلو با ۳۴ درصد، سرعت غیر مجاز و سبقت غیر مجاز هر کدام با […]

به گزارش بابل نوین، سرهنگ عین‌اله جهانی معاون اجتماعی و فرهنگ و ترافیک راهور ناجا اظهار داشت: سفرهای نوروزی از پنج‌شنبه آغاز شده و در این مدت شاهد تصادفات فوتی در جاده‌ها بودیم که بیشترین علل تصادفات فوتی به ترتیب عدم توجه به جلو با ۳۴ درصد، سرعت غیر مجاز و سبقت غیر مجاز هر کدام با ۲۰، بیشترین علل تصادفات را به خود اختصاص داده‌اند که همین ۳ عامل ۷۴ درصد تصادفات را شامل می‌شود.

وی در ادامه  افزود: دوربین‌های لیزرگان در جاده‌ها تخلفات رانندگان متخلف را ثبت می‌کنند، همچنین ۶۰۰ دستگاه دوربین لیزرگان در سال جاری برای کنترل بهتر رانندگان متخلف در جاده‌ها نصب و فعال شده است.
معاون اجتماعی و فرهنگ و ترافیک راهور ناجا بیان کرد: گشت‌های نامحسوس در جاده‌ها و در قالب لباس شخصی در تاکسی‌ها، ون‌ها و حتی اتوبوس‌ها حضور دارند تا با تخلفات برخورد داشته باشند.
سرهنگ جهانی در پایان عنوان کرد: با توجه به پایان ساعت کار ادارات در عصر امروز شاهد بار ترافیکی در جاده‌ها هستیم و بخش زیادی از سفرها از عصر امروز آغاز می‌شود.
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.