امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 62974
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 14 مرداد 1396 - 10:31 | | ارسال توسط :

۵۹ درصد جمعیت مازندران تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند

به گزارش بابل نوین، سید علی اصغر محمودی در مراسم تودیع و معارفه مدیر شعبه دو تامین اجتماعی آمل با اشاره به اینکه جمعیت ۳میلیون و ۲۵۰هزار نفری مازندران ثبت شده است، گفت: تعداد یک میلیون و ۹۰۰هزار نفر معادل ۵۹ درصد جمعیت مازندران تحت پوشش تامین اجتماعی هستند. وی افزود:به ۱۲۰هزار نفر بازنشسته و […]

به گزارش بابل نوین، سید علی اصغر محمودی در مراسم تودیع و معارفه مدیر شعبه دو تامین اجتماعی آمل با اشاره به اینکه جمعیت ۳میلیون و ۲۵۰هزار نفری مازندران ثبت شده است، گفت: تعداد یک میلیون و ۹۰۰هزار نفر معادل ۵۹ درصد جمعیت مازندران تحت پوشش تامین اجتماعی هستند.

وی افزود:به ۱۲۰هزار نفر بازنشسته و ۱۲هزار نفر بیمه شده بیکار، ماهیانه مبلغ ۱۸۰ میلیارد تومان مقرری از سوی تامین اجتماعی مازندران پرداخت می شود.

محمدی با بیان اینکه آمل از شهرهای مهم صنعتی کشور و قطب صنعت مازندران به شمار می رود؛ عنوان کرد: عزم جدی برای رفع مشکلات صنعت در این شهرستان وجود دارد.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان مازندران استانداری مازندران شناخت خوبی نسبت به مسائل تامین اجتماعی دارد، عنوان کرد: برای رونق صنعت و اشتغال استان به ویژه در شهرستان آمل تلاش های فراوانی صورت می گیرد.

به گزارش ایسنا؛ سید جعفر رسولی فرماندار آمل نیز در این جلسه با تاکید بر همکاری مدیران شعبه ۱ و ۲ سازمان تامین اجتماعی با فرمانداری آمل و سایر ادارات شهرستان، نقش این اداره را در پاسخگویی به مراجعه مدیران صنعت و کارگران پررنگ توصیف و اذعان کرد: تاکنون موارد چندانی از کاستی های بوجود آمده از مدیریت این سازمان برای گزارش به مدیران استانی وجود نداشته است.

در این مراسم زحمات پارسا مدیریت سابق تأمین اجتماعی شعبه ۲ آمل تقدیر حسن حسن زاده را به عنوان مدیر جدید تأمین اجتماعی شماره ۲ آمل معرفی شد./ص

ایسنا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.