امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 59226
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 23 خرداد 1396 - 10:31 | | ارسال توسط :

۵ مرحله مانور جمع آوری و ساماندهی متکدیان در مازندران برگزار می‌شود

5 مرحله مانور جمع آوری و ساماندهی متكديان امسال در مازندران برگزار می شود.

به گزارش بابل نوین،  یونسی رستمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران به ضرورت حساس کردن آحاد جامعه نسبت به پدیده تکدی گری و آسیب های آن از طریق آموزش های لازم با همکاری رسانه ها، رسانه ملی و نهادهای تبلیغی و فرهنگی اشاره کرد و گفت: در سال جاری ۵ مرحله مانور جمع آوری و ساماندهی متکدیان هر بار بمدت ۳روز اجرا می شود.

وی با اشاره به این که اجرای طرح جمع آوری و ساماندهی متکدیان در استان در ۳ منطقه شرق، غرب و مرکز به اجرا گذاشته شد، افزود: جمع آوری و ساماندهی متکدیان از وظایف ذاتی شهرداری هاست و اجرای این طرح در برخی شهرهای مختلف استان در همکاری با مراکز خدماتی و حمایت دولت در حال انجام است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به اینکه در موضوع تکدی گری با پدیده و مفهوم پیچیده اجتماعی و فرهنگی چون انسان سر و کار داریم، گفت: باید با دقت و انجام برنامه ریزی های درست و اصولی، نسبت به تسکین آلام جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی اهتمام کرد.

یونسی بر احصا اطلاعات دقیق از متکدیان از سوی فرمانداری ها، طبقه بندی متکدیان و تحت پوشش قرار دادن افراد نیازمند تاکید کرد و افزود: برای مبارزه با شیوه های نوین تکدی گری در اشکال پوششی نظیر مشاغل دستمال فروشی و گل فروشی اهتمام شود.

رییس کارگروه امور اجتماعی و فرهنگی مدیریت و ساماندهی آسیب های اجتماعی استان، با اعلام این که در سال ۹۵ در ۴ مرحله مانورهای مقابله با این پدیده برگزار شد که منجر به جمع آوری جمعا ۵۳۰ متکدی شد، گفت: در سال ۹۶ نیز در ۵ مرحله هر بار بمدت ۳ روز این مانور برگزار می شود./ص

باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.