امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 56250
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 13 اردیبهشت 1396 - 19:41 | | ارسال توسط :

۶۰ درصد در کل کشور بیننده مناظره بودند

پس از برگزاری نخستین مناظره تلویزیونی نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، که در روز جمعه 8 اردیبهشت ماه از تلویزیون پخش شد، مرکز پژوهش و سنجش افکار رسانه ملی از میزان قابل توجه مخاطبان این برنامه خبر داد.

به گزارش بابل نوین،پس از برگزاری نخستین مناظره تلویزیونی نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، که در روز جمعه ۸ اردیبهشت ماه از تلویزیون پخش شد، مرکز پژوهش و سنجش افکار رسانه ملی از میزان قابل توجه مخاطبان این برنامه خبر داد.

براساس آمار منتشر شده از سوی مرکز پژوهش و سنجش افکار صداوسیما، میزان بیننده اولین مناظره زنده در سطح ملی بیش از ۶۰ درصد در کل کشور بوده است.

بنابر این گزارش، همچنین نظرسنجی های این مرکز که در تاریخ ۱۰ اردیبهشت‌‌ماه در تهران و ۳۲ مرکز استان انجام شده، گویای این واقعیت است که در فاصله قبل و پس از برگزاری اولین دور مناظرات انتخابات ریاست جمهوری(۶ تا ۱۰ اردیبهشت‌) میزان مراجعه مردم به شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی برای کسب اطلاع از اخبار و رویدادهای مربوط به انتخابات از ۶۷٫۲ درصد به ۷۴٫۸ درصد رسیده، که این حجم استقبال و مراجعه در دو سال گذشته بی‌سابقه بوده است.

همچنین در همین فاصله زمانی، میزان اقبال عموم به شبکه‌های اجتماعی با کاهش همراه بوده و از ۲۳٫۴ به ۲۱٫۱ درصد رسیده است./.م

منبع: فارس

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.