امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Wednesday, 1 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 68087
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, علم و سلامت تاریخ انتشار : 29 مهر 1396 - 14:20 | | ارسال توسط :

۸۰ درصد از دستیاران تخصصی قلب و عروق بابل در امتحان برد کشوری قبول شدند

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بابل از قبولی 80 درصدی دستیاران تخصصی رشته قلب و عروق این دانشگاه در امتحانات برد کشوری خبر داد.

به گزارش بابل نوین، فرزاد جلالی هضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بابل اظهار کرد: گروه قلب و عروق دانشگاه علوم پزشکی بابل در سال ٩۶ برترین گروه از نظر آمار قبولی دستیاران تخصصی در دانشگاه بود.

وی افزود: تحصیلات این دستیاران با پایان دوره دستیاری تمام نشده و بسیاری از این همکاران جوان در دوره های فلوشیپی و برخی دوره‌های فوق تخصصی شرکت و ارتباط خود را با اساتید قطع نمی‌کنند.

این مسئول  ادامه داد: دوره دستیاری با دوره دانشجویی متفاوت است، دستیاران جانشین استادان و پاسخگوی بیماران هستند، اینان خود قدرت تصمیم‌گیری داشته و احترام و جایگاه خاصی دارند.

مدیرگروه قلب دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: این گروه نخستین دوره فارغ‌التحصیلان رشته تخصصی قلب و عروق دانشگاه علوم پزشکی بابل هستند که بیش از ٨٠ درصد آنان  قبول شدند.

وی ادامه داد: از پنج رزیدنتی که در امتحانات شرکت کردند، چهار نفر  نمرات بسیار بالای کشوری در امتحانات برد کتبی و شفاهی را کسب و  دانشنامه و بورد تخصصی قلب و عروق را دریافت کردند.

جلالی خاطرنشان کرد: پس از پیگیری‌های فراوان مسئولان دانشگاه علوم پزشکی بابل و اعضای هیئت علمی گروه قلب و عروق مجوز تربیت دستیاران برای این دانشگاه در سال ٩١ صادر شد.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بابل در پایان گفت:  صدرا یادسار، مجتبی قبادی، گلناز نمازی و فاطره نعمتی در این آزمون موفق شدند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.