امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 55241
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 02 اردیبهشت 1396 - 12:24 | | ارسال توسط :

۸ هزار و ۹۱۴ نفر در انتخابات شورای شهر تأیید صلاحیت شدند/ ۱۷ اردیبهشت؛ اسامی نهایی داوطلبان تأیید شده توسط فرمانداری‌ها منتشر می‌شود

به گزارش بابل نوین، حسین چاوشی رئیس ستاد انتخابات تهران درباره آمار نهایی داوطلبان احراز صلاحیت شده شورای شهر و روستا اظهار داشت: نتیجه نهایی جلسه صلاحیت‌ها به داوطلبان ابلاغ شده است. وی افزود: در مجموع ۱۰ هزار و ۴۲۰ نفر در انتخابات شورای شهر و روستا ثبت‌نام کردند از این تعداد تاکنون ۱۹۴ نفر […]

به گزارش بابل نوین، حسین چاوشی رئیس ستاد انتخابات تهران درباره آمار نهایی داوطلبان احراز صلاحیت شده شورای شهر و روستا اظهار داشت: نتیجه نهایی جلسه صلاحیت‌ها به داوطلبان ابلاغ شده است.

وی افزود: در مجموع ۱۰ هزار و ۴۲۰ نفر در انتخابات شورای شهر و روستا ثبت‌نام کردند از این تعداد تاکنون ۱۹۴ نفر انصراف دادند. ۸ هزار و ۹۱۴ نفر توسط هیأت‌های اجرایی و نظارت شهرستان احراز صلاحیت و ۷۹۳ نفر نیز رد صلاحیت شدند.

چاوشی گفت: افرادی که صلاحیت آن‌ها احراز نشده می‌توانند از سوم تا ششم اردیبهشت ماه درخواست تجدیدنظر خود را به صورت کتبی به دبیرخانه هیأت عالی نظارت استان دهند.

رئیس ستاد انتخابات تهران اضافه کرد: امکان احراز صلاحیت کسانی که تأیید نشدند وجود دارد و هیأت عالی نظارت استان وظیفه دارد مجددا صلاحیت آن‌ها را مورد رسیدگی قرار دهد، لذا ۱۷ اردیبهشت این هیأت نظر نهایی خود را درباره افرادی که حق رقابت نخواهند داشت مجددا اعلام می‌کند.

وی تصریح کرد: ۱۷ اردیبهشت؛ اسامی نهایی داوطلبان تأیید شده توسط فرمانداری‌ها منتشر می‌شود.

چاوشی تأکید کرد: از داوطلبان احراز صلاحیت شده درخواست داریم در مدت زمان تأیید شده اقدام به تبلیغ کنند و لازم به ذکر است هرگونه اقدامی خارج از چارچوب قانون در جمع‌بندی نهایی مورد توجه قرار می‌گیرد.

گفتنی است، باتوجه به اینکه برخی از داوطلبان تایید صلاحیت شده برای انتخابات شوراهای شهر و روستا از ادامه حضور در انتخابات انصراف داده‌اند، آمار اعلام شده در حال تغییر است.
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.