امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 68162
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 30 مهر 1396 - 11:07 | | ارسال توسط :

۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار، ویژه اشتغالزایی مددجویان نابینای بهزیستی

به گزارش بابل نوین، انوشیروان محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور از اختصاص ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار ویژه اشتغالزایی و کارآفرینی برای مددجویان نابینای سازمان بهزیستی کشور خبر داد. وی اظهار داشت: این بودجه به صورت وام های کم بهره در اختیار کسانی قرار می گیرد که می توانند در راستای اشتغالزایی ویژه مددجویان نابینا و […]

به گزارش بابل نوین، انوشیروان محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور از اختصاص ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار ویژه اشتغالزایی و کارآفرینی برای مددجویان نابینای سازمان بهزیستی کشور خبر داد.

وی اظهار داشت: این بودجه به صورت وام های کم بهره در اختیار کسانی قرار می گیرد که می توانند در راستای اشتغالزایی ویژه مددجویان نابینا و همچنین نسبت به جذب و برنامه ریزی تسهیلات فوق وارد عمل شوند و اقدام کنند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور تاکید کرد: سازمان بهزیستی کشور به بنگاه های اقتصادی و مدیران اشتغال آفرین ویژه مددجویان نابینای این سازمان اعلام می کند که حق بیمه کارفرمایی این مددجویان، توسط سازمان بهزیستی پرداخت می شود تا کارفرمایان نسبت به جذب و اشتغال مددجویان نابینای سازمان بهزیستی اقدام کنند.

محسنی بندپی تصریح کرد: کارآفرینان در بخش اشتغال مددجویان نابینای سازمان بهزیستی کشور، پس از دریافت وام و اجرای برنامه های خود در حوزه اشتغال آفرینی و رسیدن به خودکفایی به مدت یک سال فرصت دارند تا نسبت به بازپرداخت تسهیلات فوق به صورت اقساطی اقدام کنند.

منبع:باشگاه خبرنگاران

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.