امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 50944
  پرینتخانه » اخبار مازندران, سخن سردبیر تاریخ انتشار : 18 اسفند 1395 - 10:46 | | ارسال توسط :

۹ هزار عضو نظام مهندسی مازندران بیکار هستند

معاون سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: در نظام مهندسی مازندران گفته می‌شود 14 هزار عضو داریم که 9 هزار نفر آن در انتظار شغل هستند.

به گزارش بابل نوین به  نقل از بلاغ، محمدحسین فلاح در همایش روز مهندس اظهار کرد: در دنیا اگر مجموعه‌ای ۴ هزار عضو داشته باشد به عنوان یک سازمان موفق است اما در نظام مهندسی مازندران گفته می‌شود ۱۴ هزار عضو داریم که ۹ هزار نفر آن در انتظار شغل هستند.

وی افزود: نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی یک مجموعه تخصصی است که باید به توسعه بخش کشاورزی کمک کند و در راستای توانمند کردن کشاورزان گام بردارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی مازندران افزود: فارغ‌التحصیلان جویای کار در سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی باید به کارآفرینی در این بخش بیندیشند و قرار نیست تمام دانش‌آموختگان دانشگاهی در دستگاه‌های دولتی استخدام شوند.

فلاح با بیان اینکه بخش کشاورزی پتانسیلی است که این افراد باید خود را از این بخش احیا کنند، گفت: بخش کشاورزی پتانسیل خوبی برای کسانی است که به‌دنبال شغل هستند و دولت حمایت‌های لازم را برای اعطای تسهیلات و صدور مجوز در این بخش دارد.

وی با اشاره به اینکه دوره‌های آموزشی که در سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی برگزار می‌شود باید مهارت‌اندوزی بالایی داشته باشد، ادامه داد: دوره‌های آموزشی باید منجر به مهارت شود تا بتواند درآمدی برای افراد حاصل شود و سازمان نظام مهندسی کشاورزی باید دوره‌های کاربردی برگزار کند که منجر به افزایش درآمد شود.

فلاح بیان کرد: سازمان جهاد کشاورزی مازندران در واگذاری وظایف تصدی‌گری به نظام مهندسی خست به خرج نمی‌دهد و همکاری لازم را طبق قوانین خواهد داشت.

فلاح در پایان گفت: باید به بازخورد عملکردهای خود در حوزه کشاورزی بیندیشیم و بدانیم که عملکردهای ما در میان کشاورزان و مردم چه دستاوردی و چه جایگاهی دارد.

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.