امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 92836
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اخبار ویژه, استان ها, اسلایدر بزرگ تاریخ انتشار : 22 تیر 1402 - 10:22 | | ارسال توسط :
عضو هیئت رئیسه مجلس خبر داد:

وزیر جهاد کشاورزی به بابل می‌آید

در پی سفر نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی به مازندران و گلایه‌های سردار سعادتی نماینده مردم بابل از عدم برنامه‌ریزی مناسب برای حضور نامبرده در این شهرستان، دکتر کریمی دیگر نمایده بابلی و عضو هیئت رئیسه مجلس قول هماهنگی و حضور وزیر مربوطه را در این شهرستان داد.
وزیر جهاد کشاورزی به بابل می‌آید

به گزارش بابل نوین، در پی انتشار فایل صوتی از سردار سعادتی نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در فضایی اعتراض‌گونه به عدم هماهنگی‌های لازم و برنامه‌ریزی جهت حضور وزیر کشاورزی در شهرستان بابل که بزرگترین شهرستان در حوزه کشاورزی و دامپروری و برخی از تولیدات این حوزه می باشد و رتبه‌های اول کشور و استان  را در مواردی یدک می‌کشد منتظر عکس‌العمل دیگر نماینده بابل آقای دکتر کریمی بودیم که با جستجو در فضای مجازی به نتیجه نرسیدیم.

از این رو با پیگیری مجموعه خبری بابل نوین و ارتباط با جناب دکتر کریمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی و یادآوری ظرفیت‌های نامبرده در این جایگاه، نامبرده ضمن تاکید بر هم‌‎افزایی ظرفیتهای ملی، استانی و شهرستانی فرزندان بابل در سطح کشور بر دغدغه‌های دیگر نماینده و مردم شریف شهرستان بابل و مازندارن مهر تایید زدند و اظهار کرد: مازندران دارای مولفه‌های مختلف در حوزه حکمرانی علی‌الخصوص قدرت در موضوع تغذیه است که نیاز و توجه بیشتر مسئولان ملی را به این استان و شهرستانهای در صف تولید مثل بابل را می‌طلبد.

وی افزود: تولید غذا و بسترسازی تولید تغذیه و خوراک برای آحاد مردم از مولفه‌های قدرت در جنگ اقتصادی و معیشتی به شمار می‌رود که به جد پیگیر حفظ این توانمندی در سطح شهرستان بابل و استانهای شمالی هستیم.

عضو هیئت رئیسه مجلس ادامه داد: این موضوع که وزیر محترم کشاورزی و تیم برنامه‌ریزی نامبرده به قدرتمندترین شهر در حوزه کشاورزی و دامپروری مازندران با دارابودن حاصلخیز ترین زمینها نتواند سرکشی نماید قابل توجیه نیست.

این مسئول در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با پیگیری‌های مستقیم بنده با شخص وزیر و پیگیری دیگر نماینده شهرستان زمینه حضور جناب آقای محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی محقق گردید.

دکتر کریمی گفت: طبق رایزنی‌های به عمل آمده و توافق صورت گرفته جناب نیکبخت عصر امروز ۲۲ تیرماه از منطقه لاله آباد و برخی از اراضی شالیزاری شهرستان بابل دیدن خواهد کرد.

این نماینده مردم شریف بابل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: البته به دنبال آن هستیم که زمینه برپایی یک دیدار با فعالان بخش کشاورزی با وزیر مربوطه را فراهم آوریم.

وی در پایان تاکید کرد: امیدوارم حضور وزیر کشاورزی در استان مازندران و شهرستان بابل زمینه ساز حل برخی از مشکلات باشد و برکاتی را برای منطقه به همره داشته باشد.

نویسنده : روح‌اله قلی‌پور | منبع خبر : بابل نوین
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.