امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 76566
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 22 دی 1396 - 18:59 | | ارسال توسط :

آثار نقاش مازندرانی در هندوستان

به گزارش بابل نوین، روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اعلام کرد، نمایشگاه گروه سپند متشکل از سه استاد بزرگ هنر نقاشی، احمد نصرالهی، خلیل سمایی و محمد اعظم زاده، ماه آینده در کشور هند برپا می‌کند. این نمایشگاه با عنوان از البرز تا آراوالی یکم تا ٧ بهمن امسال در سامان وی جیپور هند […]

به گزارش بابل نوین، روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اعلام کرد، نمایشگاه گروه سپند متشکل از سه استاد بزرگ هنر نقاشی، احمد نصرالهی، خلیل سمایی و محمد اعظم زاده، ماه آینده در کشور هند برپا می‌کند.

این نمایشگاه با عنوان از البرز تا آراوالی یکم تا ٧ بهمن امسال در سامان وی جیپور هند برپا می‌شود و ٣٠ اثر این سه هنرمند بزرگ کشور به معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

احمد نصرالهی استاد مازندرانی در رشته نقاشی هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارتباط هنر نقاشی ایران با دنیای بیرون بیان کرد و گفت: تبادل تجربه، گفتمان رفتار‌های معنوی، همزیستی با جوامع دیگر را از ارزش‌های مثبت نمایشگاه برون مرزی است.

وی افزود: سه اثرش مربوط به اسطوره و نماد و نشانه‌های هند و ۷ اثر دیگر مربوط به المان‌ها و نماد‌های ایران قبل و بعد از اسلام و ایران معاصر و ترکیبی از رنگ و روغن است.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.