امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 76563
  پرینتخانه » مذهبی تاریخ انتشار : 22 دی 1396 - 17:33 | | ارسال توسط :

فقهی زاده: تقویت گفتمان قرآنی هدف اصلی یک رویداد

به گزارش بابل نوین، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:تقویت گفتمان قرآنی و بسترسازی جهت انس بیشتر آحاد جامعه با قرآن در سطوح مختلف جامعه، هدف اصلی برپایی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم است. به نقل از معاونت قرآن وعترت ارشاد عبدالهادی فقهی زاده در نشست هماهنگی ستاد اجرایی آزمون […]

به گزارش بابل نوین، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:تقویت گفتمان قرآنی و بسترسازی جهت انس بیشتر آحاد جامعه با قرآن در سطوح مختلف جامعه، هدف اصلی برپایی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم است.

به نقل از معاونت قرآن وعترت ارشاد عبدالهادی فقهی زاده در نشست هماهنگی ستاد اجرایی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قران کریم با بیان اینکه فلسفه وجودی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم به عنوان موضوع مهمی باید مد نظر قرار گیرد، بر لزوم تقویت گفتمان قرآنی در سطح ملی و با پوشش جامعه آماری گسترده تاکید کرد.

در ادامه این نشست عبدالهادی فقهی زاده آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم را به عنوان فعالیتی مطرح کرد که ناظر بر هدف باید اجرا شود و تقویت گفتمان قرآنی را مهمترین برون داد این فعالیت ملی عنوان کرد.

وی اظهار کرد: ستاد اجرایی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم باید با نگاهی علمی- ایمانی در جهت شناساندن ابعاد بی نهایت قرآن کریم به جوانان تمام تلاش خود را انجام دهند و از این راه بر دین، اخلاق و اعتقاد مردم کشورمان تاثیر گذارند.

آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم پنجشنبه ١٠ اسفندماه سال جاری با مشارکت و همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان اوقاف و امور خیریه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.