امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 83014
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 04 مرداد 1397 - 21:31 | | ارسال توسط :

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

دنیای فوتبال هر روز شاهد شایعاتی از انتقال بازیکنان صاحب نام به تیم‌های مختلف است که برخی از آن‌ها تبدیل به واقعیت می‌شوند.

به گزارش بابل نوین، به نقل از سایت «گل» هر روز در دنیای فوتبال شایعاتی از نقل و انتقالات بازیکنان با مبالغ سرسام آور به سایر باشگاه‌ها منتشر می‌شود.

بی خیالی مسئولان بایرن مونیخ نسبت به خروج بازیکنان مطرح تیم

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

اولین خبر نقل و انتقالات مروبط به بی خیالی هویس  رئیس باشگاه بایرن مونیخ،نسبت به خروج بازیکنان مطرح این تیم است و در حالی که بازیکنانی همچون بواتنگ ، ویدال و یا تیاگو آلکانترا تصمیم به خروجج دارند این سرمربی هیچ ممانعی را انجام نمی دهد.در ادامه باید افزود در صورت خروج بازیکنان مطرح از بایرن شاکله اصلی این تیم از بین خواهد رفت.

رمزی از آرسنال دور شد

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

از مدت ها پیش مسئولان باشگاه آرسنال در تلاش بودند تا آرون رمزی با این تیم به توافق برسد حالا اما سرمربی این باشگاه نسبت به این بازیکن علاقه بسیاری ندارد و وضعیت این بازیکن را برای فصل آینده لیگ برتر فوتبال اروپا هنوز مشخص نکرده است و انتظار می رود این بازیکن این بازیکن از آرسنال جدا شود.

انتقال یری مینا به لیون

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

مسئولان باشگاه لیون در تلاش اند تا در نقل و انتقالات تابستانی یری مینا یکی از بهترین بازیکنان جام جهانی روسیه ۲۰۱۸ را جذب کرده و به تیم خود آورد.این باشگاه برای خرید یری مینا مبلغ ۱۷ میلیون یورو را در نظر گرفته و تلاش میکند تا این بازیکن کلمبیایی را زود تر از تیم اورتون جذب کند.گفته میشود این بازیکن با انتقال به لیون می تواند کارنامه درخشانی را برای خود به وجود آورد.

سوکراتیس به آرسنال می پیوندد

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

امری ، سرمربی جدید باشگاه آرسنال در تلاش است تا در نقل و انتقالات تابستانی سوکراتیس پاپاستاتوپولوس بازیکن دورتمند را به خدمت بگیرد.گفته میشود با حضور این بازیکن در خط دفاعی آرسنال ، این تیم تقویت خواهد شد .امری در واکنش به سوال های متعدد عنوان کرده است که باشگاه آرسنال این فصل می توانددر بازار نقل و انتقالات خوش درخشیده و بهترین بازیکنان را برای تیم خود جذب کند تا بتواند چهره جدید را برای خود به وجود آورد./ص

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.