امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 17 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 56126
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 11 اردیبهشت 1396 - 19:44 | | ارسال توسط :

آخرین وضعیت محکومیت نازنین زاغری

یک مقام انگلیسی عضو حزب مخالف دولت این کشور نسبت به وضعیت تبعه محکوم شده این کشور در ایران ابراز ناخرسندی کرد.

به گزارش بابل نوین، یک مقام انگلیسی عضو حزب مخالف دولت این کشور نسبت به وضعیت تبعه محکوم شده این کشور در ایران ابراز ناخرسندی کرد.

یک مقام انگلیسی حزب مخالف دولت این کشور نسبت وضعیت «نازنین زاغری» ابراز ناامیدی کرد.
به نوشته وبگاه انگلیسی «هم های» «کاترین وست» عضو حزب کارگر انگلیس و وزیر خارجه دولت در سایه (بزرگترین حزب مخالف) از دولت کشورش بابت وضعیت «نازنین زاغری رتکلیف» که در ایران به جرم جاسوسی برای بیگانه بازداشت و محکوم شده است انتقاد کرد.
کاترین وست در این زمینه گفته است: «تعلل دولت در زمینه اتهام‌های غیرقابل رویت درباره نازنین زاغری پذیرفتنی نیست.»
خانم وست در ادامه گفت که بیش از یک سال از این ماجرا گذشته و نازنین زاغری با دولتی که به اندازه کافی در این ماجرا ایستادگی نکرده، بی گناهی او را بیان نکرده یا خواهان آزادی وی نشده است، به حال خود رها شده است.
دادگاه تجدید نظر استان تهران نیز در چند روز گذشته محکومیت نازنین زاغری یکی از محکومان امنیتی که در دادگاه انقلاب اسلامی به ۵ سال حبس محکوم شده را تایید کرد.
رئیس کل دادگستری استان تهران توضیح داد: «در این پرونده، دادگاه تجدید نظر استان پس از انجام رسیدگی‌های لازم، درخواست تجدیدنظرخواه را وارد نداست زیرا اعتقاد داشت رأی دادگاه بدوی، مستند و مستدل است و به همین خاطر رأی دادگاه بدوی تایید شد.»
نازنین زاغری تبعه ایرانی ــ انگلیسی ۱۵ فروردین سال ۱۳۹۵ توسط نیروهای سازمان اطلاعات سپاه کرمان در فرودگاه امام خمینی دستگیر و به کرمان منتقل شد.
سپاه ثارالله کرمان ۲۶ خرداد  ۹۵ در اطلاعیه‌ای از این دستگیری به عنوان دستگیری یکی از سرشبکه‌های اصلی وابسته به بیگانگان که مأموریت‌های مختلفی در راستای تحقق اهداف شوم دشمنان نظام انجام داده بود، یاد کرد و در این باره توضیح داد:«ایشان با عضویت در شرکت‌ها و مؤسسات بیگانه در طراحی و اجرای پروژه‌های رسانه‌ای و سایبری با موضوع براندازی نرم نظام مقدس جمهوری اسلامی مشارکت داشته است. نامبرده یکی از سرشبکه‌های اصلی مؤسسات معاند بوده که تحت هدایت و حمایت سرویس‌های رسانه‌ای و جاسوسی دولت‌های بیگانه فعالیت‌های مجرمانه خود را در سالیان گذشته انجام داده است.»/م
منبع: فارس
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.