امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 81640
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی تاریخ انتشار : 03 اردیبهشت 1397 - 18:03 | | ارسال توسط :

آغاز به کار فاز نهایی پروژه بزرگ عمرانی “شهر به شهر”

شهردار بابل از آغاز به کار فاز چهارم پروژه بزرگ عمرانی "شهر به شهر" خبر داد.

به گزارش بابل نوین، پروژه بزرگ عمرانی “شهر به شهر” با همت شهرداری و شورای اسلامی شهر بابل در فاز چهارم آغاز به کار کرد.

کبود فیروزجایی شهردار بابل در جمع خبرنگاران حاضر در آغاز عملیات اجرایی این پروژه اظهار کرد: ساخت و تکمیل جاده ساحلی بابل یکی از کارهای مهم جهت برون‌رفت از وضعیت ترافیکی و سبب کاهش بار ترافیکی موجود این شهر خواهد بود.

وی افزود: اولویت اصلی شهرداری بابل نگاه عمرانی و ساخت زیرساخت‌های مهم شهری است، از این‌رو نگاه ویژه به‌مسئله راه‌های درون‌شهری با توجه به اینکه شهر بهارنارنج یکی از شاه‌راه‌های شمال کشور محسوب می‌شود ما را بر آن داشت با کمک دیگر اعضای شورای اسلامی شهر علی‌الخصوص کمیسیون عمران این شورا پیگیر این مطالبات عمومی باشیم.

شهردار بابل با اشاره به مسائل فنی این پروژه ادامه داد: فاز چهارم جاده ساحلی که امروز مراحل بازگشایی، آزادسازی و زیباسازی آن آغاز شد در مسیر رودخانه بابلرود از بلوار مادر بابل تا شهر امیرکلا به‌ طول بیش از شش کیلومتر این دو شهر را به هم متصل خواهد کرد.

این مسئول تصریح کرد: رودخانه بابلرود یکی از مواهب خدادادی و ظرفیت‌های بزرگ گردشگری بابل است که مجموعه شهرداری بابل نگاه ویژه‌ای به استفاده از این پتانسیل دارد و با آزادسازی حریم رودخانه، لایروبی و تکمیل جاده ساحلی با همراهی اداره امور آب و دادستانی محترم شاهد آبادانی بیشتر این منطقه خواهیم بود.

کبود فیروزجایی در پایان گفت: مردم شریف بابل لایق بهترین امکانات شهری هستند و مجموعه شهرداری تلاش دارد در کنار برنامه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، هنری و ورزشی در مباحث عمرانی با نگاه ویژه‌تری وارد شود تا عقب ماندگی‌های سال‌های گذشته جبران و این کلان‌شهر به جایگاه واقعی خود نزدیکتر شود.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.