امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 81645
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی تاریخ انتشار : 03 اردیبهشت 1397 - 19:15 | | ارسال توسط :

احیای بابلرود با رویکرد گردشگری و اشتغال، بابل را متحول می‌کند

عضو هیات رئیسه شورای عالی استان‌ها گفت: احیای بابلرود می‌تواند مشکلاتی مانند اشتغال و حتی اقتصاد را هر چند کوچک برطرف کند و با گردشگرپذیر کردن این رودخانه امید را به مردم هدیه کرد.

به گزارش بابل نوین، سیدمقیم مقیمی عضو شورای عالی استان‌ها و شورای اسلامی شهر بابل با اشاره به آغاز به کار پروژه فاز نهایی جاده ساحلی اظهار کرد: بابلرود یکی از بزرگترین سرمایه‌های بابل است که می‌توان با کار درست و اصولی همراه با نگاه بلندمدت از ظرفیت‌های آن بهره برد.

وی افزود: داشتن یک رود با این قابلیت‌ها که بخش بزرگی از کلان شهر بابل در کنار آن جای گرفته است، می‌تواند مشکلاتی مانند اشتغال و حتی اقتصاد را هر چند کوچک برطرف کند و با گردشگرپذیر کردن این رودخانه امید را به مردم هدیه کرد، مردمی که سال‌ها آرزو دارند این رودخانه به گونه‌ای شایسته احیا شود.

رئیس کمیسیون فنی‌و عمرانی شورای اسلامی شهر بابل تاکید کرد: طرح‌هایی عمرانی زیادی در بابل بر روی زمین مانده است که می‌توان در کمترین زمان ممکن با همت جهادی، رویکرد کار صادقانه و عاشقانه برای شهروندان آن‌ها را انجام و به بهره‌برداری رساند و بنده تا زمانی که سمت خدمتگذاری مردم را دارم تمام توان خود را در کنار شهردار محترم و دیگر اعضای شورای شهر خواهم گذاشت این مهم محقق شود.

مقیمی در پایان از ضرورت ایجاد بسترهای مناسب زیرساختی برای بابل سخن گفت و یادآور شد: پروژه‌هایی مثل ساخت جاده در نوار ساحلی بابلرود دارای ضرورت و اهمیت خاصی است و در کار جهادی باید در کنار تشریفات اداری که البته باید قانون‌مندتر و سریعتر انجام شود، خود مجموعه سازمان عمران شهرداری وارد عمل می‌شود تا با کمترین هزینه این‌گونه پروژه‌ها به نتیجه برسد و در ادامه کار پیمانکاران وارد روند تکمیل پروژه خواهند شد.

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.