امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 62449
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 07 مرداد 1396 - 9:57 | | ارسال توسط :

آغاز به کار دبیرخانه ستاد سیاست گذاری نکوداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی در مازندران

مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران گفت: دبیرخانه ستاد سیاست گذاری نکوداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی در مازندران آغاز به کار کرد.

به گزارش بابل نوین، علی صادقی مقدسی در مراسم آغاز به کار دبیرخانه ستاد سیاست گذاری نکوداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی در صدا و سیمای مازندران با بیان اینکه چهره سازی الگوهای دینی، جهادی و علمی مازندران اولویت کاری برنامه سازی رسانه استان در گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران است، گفت: همه باید بر اجرای اقدامات نوآورانه در راستای معرفی و تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی باید تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه ایجاد خودآگاهی فردی میان مردم و تقویت گفتمان امام و انقلاب از مهم ترین ابزار مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان انقلاب است، تصریح کرد: رسانه های معاند با تولید محصولات ضد فرهنگی همواره به دنبال تغییر هویت ایرانی اسلامی هستند.

حجت الاسلام اسدالله جعفری دادستان انقلاب و خانواده مازندران با بیان اینکه منافقان و مخالفان انقلاب اسلامی از هم اکنون برای ایجاد بی نظمی و اختلال در برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه ریزی کردند، خاطرنشان کرد: دهه فجر فرصت مغتنمی برای آشنایی با تفکر و سیره سیاسی امام و نیز معرفی چهره های اثر گذار در اسلام و انقلاب است.

سیدمحمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران نیز تجدید پیمان دوباره مردم و انقلاب را ضامن بقای نظام دانست و بر مشارکت تمامی گروه‌ها برای برگزاری باشکوه جشن چهل سالگی انقلاب تاکید کرد.

حجت الاسلام یوسف پور دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران هم از برگزاری برنامه های ویژه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بهمن ۹۷ در دو بخش ارائه دستاوردها و برگزاری جشن ها و جنگ های انقلابی خبر داد.

به گزارش ایسنا مازندران، بهره گیری از ظرفیت ائمه جمعه و استادان حوزه و دانشگاه، تقویت مشارکت بخش های خصوصی و نهادهای غیر دولتی، تشکیل کمیته رسانه در شهرستان‌ها و برگزاری مسابقات و فراخوان های علمی از جمله پیشنهاد های اعضای این نشست برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران بود./ص

ایسنا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.