امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 80727
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 07 فروردین 1397 - 11:52 | | ارسال توسط :

آغاز زنده گیری ماهیان سفید از ۷ رودخانه مازندران

به گزارش بابل نوین، رستمی مدیر کل شیلات مازندران با بیان اینکه ۹۰ میلیون لارو ماهی پارسال در استان تولید و تکثیر شد ابراز امیدواری کرد این میزان امسال به ۱۲۰ میلیون قطعه ماهی برسد. وی یکی از ظرفیت‌های مهم استان مازندران را وجود رودخانه‌های شیلاتی اعلام کرد و افزود: کارشناسان شیلات برای زنده گیری ماهی […]

به گزارش بابل نوین، رستمی مدیر کل شیلات مازندران با بیان اینکه ۹۰ میلیون لارو ماهی پارسال در استان تولید و تکثیر شد ابراز امیدواری کرد این میزان امسال به ۱۲۰ میلیون قطعه ماهی برسد.

وی یکی از ظرفیت‌های مهم استان مازندران را وجود رودخانه‌های شیلاتی اعلام کرد و افزود: کارشناسان شیلات برای زنده گیری ماهی سفید اکنون در ۷ رودخانه مستقر هستند.

رستمی با بیان اینکه این اقدام برای کمک به بازسازی ذخایر آبزیان دریای خزر انجام می‌شود گفت: فرهنگ سازی برای آلوده نکردن رودخانه‌ها، افزایش مشارکت و مسئولیت پذیری صیادان و شرکت‌های تعاونی پره در مراحل مختلف تکثیر و صید ماهی از جمله برنامه‌های شیلات استان است.

مدیر کل شیلات مازندران بر مدیریت بخش‌های مختلف واحد‌ها در حفظ و صیانت از منابع آبزی تاکید کرد و افزود: حفظ ذخایر آبزیان الزام طبیعی و موضوع ملی است.

/باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.