امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 68554
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 05 آبان 1396 - 9:05 | | ارسال توسط :

آمل میزبان مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان مازندران

به گزارش بابل نوین، در روز نخست مسابقات کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان مازندران ۱۹۹ کشتی گیر از ۳۷ تیم از شهر‌های استان در وزن های، ۴۵ – ۵۱ – ۶۰ – ۷۱ و ۹۲ در سالن ورزشی پیامبراعظم آمل به روی تشک رفتند. وزن کشتی این مسابقات صبح پنجشنبه در محل برگزاری مسابقات انجام شد. جعفر […]

به گزارش بابل نوین، در روز نخست مسابقات کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان مازندران ۱۹۹ کشتی گیر از ۳۷ تیم از شهر‌های استان در وزن های، ۴۵ – ۵۱ – ۶۰ – ۷۱ و ۹۲ در سالن ورزشی پیامبراعظم آمل به روی تشک رفتند.

وزن کشتی این مسابقات صبح پنجشنبه در محل برگزاری مسابقات انجام شد.

جعفر سروری رئیس هیات کشتی شهرستان آمل گفت: این مسابقات روز جمعه با شناخت نفرات و تیم‌های برتر در آمل به کار خود پایان خواهد داد.

وی افزود: پس از پایان این مسابقات، رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان مازندران نیز با به میزبانی هیات کشتی آمل در همین سالن برگزار می‌شود.

سروری از حضور تعدادی بالای کشتی گیران از همه مناطق استان ابراز رضایت کرد و گفت: حضور این تعداد کشتی گیر در مسابقات استانی، بهترین ملاک برای انتخاب آنان برای شرکت درمسابقات کشوری خواهد بود.

رئیس هیات کشتی آمل با اشاره به اینکه نفرات برتر هر دو رشته کشتی آزاد وفرنگی به تیم منتخب مازندران برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور دعوت خواهند شد، یادآورشد، که هنوز از سوی فدراسیون کشتی زمان و مکان برگزاری مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور مشخص نشده است.

منبع:باشگاه خبرنگاران

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.