امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 58705
  پرینتخانه » اخبار مازندران, سخن سردبیر, سیاسی, مذهبی, مصاحبه و گفتگو تاریخ انتشار : 14 خرداد 1396 - 12:10 | | ارسال توسط :

آیت‌الله خامنه‌ای به درستی جانشین بر حق امام(ره) شد

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: آیت‌الله خامنه‌ای به درستی جانشین بر حق امام(ره) شده است و وقتی ایشان اینگونه رهبری می‌کنند و برای ما عزت به ارمغان می‌آورد، باید از جانمان برای ایشان مایه بگذاریم.


به گزارش بابل نوین،  آیت‌الله سیدرحیم توکل در گفت‌وگو با بلاغ با اشاره به سالگرد رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: عزت ایران به برکت قیام امام‌(ره) بود و دنیا شاید ایران را نشناسد اما امام خمینی(ره) را می‌شناسد.

وی افزود: عزت ایران و رهایی از گمراهی و ظلمت به برکت قیام حضرت امام(ره) بود و همه مردم ایران بلکه همه مظلومان عالم مدیون زحمات حضرت امام(ره) هستند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: امام(ره) اسلام، قرآن و اهل‌بیت را زنده کرد، کفار و ظالمان را ذلیل و خوار کرد و این مسئله‌ای بود که دشمن هم به آن معترف است و از روز روشن، روشن‌تر است.

توکل تصریح کرد: هرچه بیشتر از امام(ره) تقدیر کنیم بهتر است چون عزت دادن به امام، عزت به شرافت و اصالت خودمان است.

وی با اشاره به زعامت و رهبری امام خامنه‌ای بر شیعیان جهان اسلام و مردم ایران، گفت: بر درستی رهبری آیت‌الله خامنه‌ای دنیا اعتراف کرده است و این بزرگوار آن‌چنان در عصر حاضر ولایت و رهبری می‌کند که دنیا نظیر آن را ندیده است.

این استاد برجسته اخلاق افزود: امام خامنه‌ای رهبری است که در کمال عزت و اقتدار برنامه‌هایش الهی و آنچه را رهبری می‌کند و باعث ذلت دشمنان اسلام است.

وی تاکید کرد: ایشان به درستی جانشین بر حق امام(ره) شده است و وقتی ایشان اینگونه رهبری می‌کنند و برای ما عزت به ارمغان می‌آورد باید از جانمان برای ایشان مایه بگذاریم.

این عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: امام خمینی(ره) فرمودند «دنبال ولایت پیغمبر خدا و ائمه طاهرین باشید» و در حال حاضر اطاعت از ولایت رهبری ادامه ولایت پیغمبر خدا و ائمه طاهرین است.

توکل در پایان با تاکید بر حمایت از ولایت و رهبری، گفت: شهدا تکه تکه شدند تا ما عزت در سایه رهبری و ولایت بدست آوریم، پس در زمینه حمایت از ولایت و رهبری هر کاری کنیم کم کردیم و همه باید خود را بدهکار بدانند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۱
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.