امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 75493
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 07 دی 1396 - 16:03 | | ارسال توسط :

اتاق فکر کارآفرینی در مازندران تشکیل می‌شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران با اشاره به آغاز فعالیت کانون کارآفرینان مازندران گفت: اتاق فکر کارآفرینی در مازندران تشکیل می‌شود.

به گزارش بابل نوین، کامران اصغری امروز در دیدار اعضای غیردولتی کانون کارآفرینان مازندران  اظهار داشت: این کانون مجموعه ای متشکل از کارآفرینان برتر، صاحبنظران و کارشناسان حوزه کارآفرینی استان بوده به عنوان اتاق فکر کارآفرینی تشکیل می‌شود.

وی با اشاره به اهداف تشکیل این کانون افزود: افزایش توان مدیریتی استان در کمک به شناسایی موانع توسعه کارآفرینی جهت دستیابی به راهکارهای رفع این موانع، هم افزایی و مشارکت حداکثری کارآفرینان در تصمیم‌سازی مدیران ارشد استان در زمینه توسعه کارافرینی از جمله اهداف مهم این کانون است.

دبیر کارگروه تخصصی اشتغال مازندران خاطرنشان کرد: امید داریم به مرور زمان بتوانیم با کمک این کانون فرهنگ غنی کارآفرینی را در بین مردم مازندران به ویژه فارغ التحصیلان دانشگاهی ترویج کنیم.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با تشریح وظایف این کانون تصریح کرد: شناسایی طرح و بررسی موانع کارآفرینی، عوامل موثر در توسعه کارآفرینی، بررسی قوانین و مقررات مرتبط با کارآفرینی، ارتباط موثر با سازمان‌ها و نهادهای مرتبط، شناسایی و مستندسازی تجربیات کارآفرینان، بررسی و تشخیص فرصت‌ها و تهدیدهای کسب و کار و ایجاد وارتباط با خیران کارآفرین از وظایف مهم این کانون است.

وی بیان داشت: این کانون دارای شش عضو دولتی و شش عضو غیر دولتی بوده که در این انتخابات شش نفر از اعضای غیر دولتی کانون کارآفرینان استان انتخاب شدند.

اصغری با اشاره به اعضای دولتی این کانون، خاطرنشان کرد: استاندار یا نماینده تام الاختیار بعنوان رییس هیئت امناء، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی به‌عنوان دبیر و مدیران کل صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و یک دستگاه مرتبط دیگر و  یک نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه مراکز علمی وپژوهشی استان به‌عنوان عضو حضور دارد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.