امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 75491
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 07 دی 1396 - 15:59 | | ارسال توسط :

سند جامع گردشگری کیاسر تدوین می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر کیاسر با اشاره به قرارگیری این شهر در مسیر جاده ترانزیتی ساری - سمنان، از تدوین سند جامع گردشگری کیاسر در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش بابل نوین، محمد ابراهیم ابراهیمی صبح امروز در جلسه شورای اسلامی شهر کیاسر اظهار داشت: مدیرکل گردشگری استان از جاذبه‌های گردشگری و بناهای تاریخی شهر کیاسر بازدید کرد.

وی افزود: در این بازدید که مدیرکل گردشگری مازندران را حجت الاسلام تیموری امام جمعه شهر کیاسر، بخشدار چهاردانگه، شهردار و اعضای شورای اسلامی کیاسر همراهی می‌کردند حدود هفت ساعت به طول انجامید.

ابراهیمی گفت: مدیرکل گردشگری استان از نزدیک مسیرهای لترم، شاهکوه، پارک سرما و بافت‌های تاریخی شهر کیاسر  را بازدید کرد.

وی خاطرنشان کرد: مقرر شد سند جامع گردشگری شهر کیاسر در مدت یک ماه توسط اداره کل گردشگری استان تدوین شود تا اجرای پروژه‌های گردشگری در این شهر بر اساس طرح جامع گردشگری صورت گیرد.

رئیس شورای کیاسر افزود: مشارکت ۵۰ درصدی میراث فرهنگی با صاحبان بناهای سنتی در ترمیم و آماده‌سازی برای پذیرش توریست در شهر کیاسر نیز از دیگر نتایج این نشست هفت ساعته بوده است.

ابراهیمی گفت: معرفی سرمایه‌گذاران قوی به شهرداری کیاسر جهت انجام پروژه‌های گردشگری برای جذب توریست نیز در دستور کار قرار گرفت.

وی، تهیه بروشور و پوستر و تیزرهای تبلیغاتی تلویزیونی از ظرفیت‌های گردشگری کیاسر توسط اداره کل ِگردشگری و با نظر شورای اسلامی شهر و پخش آن در رسانه ملی و فضای مجازی جهت معرفی هر چه بیشتر جاذبه‌های گردشگری شهر را نیز از دیگر مصوبات این نشست عنوان کرد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.