امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 921
  پرینتخانه » سخن سردبیر تاریخ انتشار : 15 بهمن 1393 - 8:09 | | ارسال توسط :

اجرای بیش از 360 برنامه در دهه فجر امسال سپاه ناحیه بابل

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بابل در گفتگوی خبری به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی

اجرای بیش از 360 برنامه در دهه فجر امسال سپاه ناحیه بابل

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بابل در گفتگوی خبری به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران از برگزاری بیش از 360 برنامه متنوع فرهنگی در دهه فجر امسال این ناحیه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه بابل، سرهنگ پاسدار علی اکبر محمدپور با گرامیداشت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امروز نیز با وجود تمام فراز و فرودها، انقلاب اسلامی و ماهیت دینی آن به عنوان یک امر پذیرفته شده و یک واقعیت مسلم از سوی دوستان و دشمنان پذیرفته شده است و همچنان به پیش می رود.

سرهنگ محمدپور تاکید کرد: امام خمینی (ره) بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی نسخه استکبار ستیزی اسلام را که موجب پیروزی انقلاب اسلامی گردید، منحصر به قلمرو جغرافیایی ایران نمی دانست بلکه آن را به عنوان نسخه ای شفا بخش برای همه مستضعفان و قابل تحقق در تمامی نقاط جهان تلقی می کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: فضا سازی محیطی، نواختن زنگ انقلاب،دیدار با خانواده های معظم شهدا، عطر افشانی گلزار شهدا، مراسم پیاده روی خانوادگی، افتتاح سوله های ورزشی صالحین، برگزاری دعای ندبه سراسری، یادواره شهدای 1700 شهید والامقام شهرستان بابل، نهضت روشنگری در سطح حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج، نورافشانی در شب پیروزی انقلاب و دهها برنامه جذاب و متنوع فرهنگی را از جمله مهمترین برنامه های دهه فجر امسال برشمرد.

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.