امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 930
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 15 بهمن 1393 - 8:19 | | ارسال توسط :

فرمانده سپاه ناحیه بابل

حجاب فریضه ایست که ترک آن فرصت قضا ندارد

فرمانده سپاه ناحیه بابل:

حجاب فریضه ایست که ترک آن فرصت قضا ندارد

سرهنگ پاسدار علی اکبر محمدپور در گفتگوی خبری، حجاب را فریضه ای دانست که که ترک آن فرصت قضا ندارد.

به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه بابل، سرهنگ محمدپور گفت: حجاب و عفاف دو واژه مقدس در ادیان الهی بویژه در آیین اسلام است که این دو واژه علاوه بر اینکه ریشه در شرع دارد امری فطری نیز می باشد که برای اثبات این ادعا می توان به آیات قرآن مجید، روایات معصومین (ع) و سخنان مقام معظم رهبری اشاره کرد.

فرمانده سپاه ناحیه بابل افزود: حجاب باعث می شود که آسیب های اجتماعی در جامعه کاهش یابد چرا که بیشترین طلاق های رخ داده به علت سوء ظن های ناشی از بی حجابی است.

وی اظهارداشت: امروزه حفظ و پاسداشت از این ارزش کمتر از نماز نیست و اگر در این زمینه دیر بجنبیم بی حجابی، بدحجابی، خودآرایی و کم پوششی و بدپوششی به عنوان یک هنجار و فرهنگ بدون عیب در جامعه تلقی می گردد و ما نباید از این تکلیف و مسئولیت شانه خالی کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه بابل، فضاسازی حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج خواهران، برپایی نمایشگاههای متعدد عفاف و حجاب با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب،تنظیم و صدور بیانیه به سایت های تخصصی زنان و بسیج جامعه زنان در روز ملی حجاب و عفاف و قرائت در نماز جمعه، تبیین موضوع حجاب و عفاف توسط ائمه جمعه،فعال نمودن و بروز رسانی وبلاگ ها و بیان اهمیت روز ملی حجاب و عفاف توسط مربیان در قالب حلقات صالحین را از مهمترین برنامه های اجرایی بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه بابل در سال 93 برشمرد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.