امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 55437
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 04 اردیبهشت 1396 - 17:52 | | ارسال توسط :

احتمال برگزاری جلسه فوق‌العاده برای بررسی گزارش ۶ ماهه اجرای برجام در زمان تعطیلات مجلس

به گزارش بابل نوین، “سیدحسین نقوی‌حسینی” سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به فرا رسیدن موعد مقرر ارائه گزارش ۶ ماهه اجرای برجام به صحن علنی گفت: قرار بود صبح امروز و پیش از آغاز جلسه علنی مجلس کمیسیون امنیت ملی طی جلسه‌ای پیش‌نویس دومین گزارش شش ماهه کمیسیون را که از سوی کمیته […]

به گزارش بابل نوین، “سیدحسین نقوی‌حسینی” سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به فرا رسیدن موعد مقرر ارائه گزارش ۶ ماهه اجرای برجام به صحن علنی گفت: قرار بود صبح امروز و پیش از آغاز جلسه علنی مجلس کمیسیون امنیت ملی طی جلسه‌ای پیش‌نویس دومین گزارش شش ماهه کمیسیون را که از سوی کمیته هسته‌ای تهیه شده مورد بررسی قرار داده و تعیین تکلیف کند.

وی تصریح کرد: با توجه به جلسه صبح امروز فراکسیون نمایندگان ولایی با قالیباف نامزد ریاست جمهوری جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی برگزار نشد لذا موضوع بررسی پنجمین گزارش وزارت خارجه در اجرای برجام هم به تعویق افتاد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: امکان دارد یک جلسه فوق‌العاده در زمان تعطیلات مجلس برگزار کنیم اما این امر بستگی به نظر موافق اعضای کمیسیون دارد.
نقوی‌حسینی خاطرنشان کرد: در غیر اینصورت جلسه بعدی کمیسیون امنیت ملی به منظور بررسی این دو گزارش بعد از بازگشت نمایندگان از حوزه‌های انتخابیه خواهد بود.
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.