امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 55411
  پرینتخانه » اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اخبار مازندران, گالری عکس, گزارش تصویری تاریخ انتشار : 04 اردیبهشت 1396 - 15:59 | | ارسال توسط :

نمایشگاه پرورش خلاقیت و رباتیک در بابل برگزار شد

به مناسبت هفته مشاغل نمایشگاه پرورش خلاقیت و رباتیک ویژه جشنواره‌های نوجوان و جوان خوارزمی ظهر امروز در دبیرستان سمای بابل به کار خود خاتمه داد.


به گزارش بابل نوین، به مناسبت هفته مشاغل نمایشگاه پرورش خلاقیت و رباتیک ویژه جشنواره‌های نوجوان و جوان خوارزمی در دبیرستان سمای بابل برگزار شد.

این نمایشگاه با ارائه آثار خلاقانه، هنری و رباتیک دانش آموزان و با حضور مبین صباغی رستمی موسس گروه تخصصی روبو خلاق طی دو روز برپا شد.
مریم قلی‌پور مدیریت دبیرستان غیرانتفاعی سما هدف از برگزاری این جشنواره را پرورش استعداد دانش‌آموزان برشمرد و اظهار کرد: متاسفانه نظام آموزشی ما تنها بر دروس تئوری تاکید دارد و توجه‌ای به خلاقیت و  استعدادهای دانش‌آموزان نمی‌کند، بنابراین ما با  هدف  استعدادیابی و افزایش مهارت دانش‌آموزان این نمایشگاه را برای اولین‌بار در سطح مدارس شهرستان تدارک دیدیم.
وی افزود:  تاکید صرف بر درس، عدم توجه به استعدادها باعث می‌شود که جوانان حتی با وجود قبولی در بهترین دانشگاه‌ها و مراکز علمی مهارتی نداشته باشند، ما سعی کردیم در آموزش دانش‌آموزان دو محور پژوهش و مهارت‌افزایی را در کنار هم لحاظ کنیم.
مدیریت دبیرستان سما ضمن ابراز خرسندی از رضایت و استقبال پرشور دانش‌آموزان گفت: استعداد در همه انسان‌ها وجود دارد، مهم کشف این استعدادها است.
طاهره حمیدیان معاونت پرورشی این دبیرستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما اظهار کرد: استعدادیابی مهم‌ترین وظیفه ماست آن‌گونه که در زمان ثبت‌نام از دانش‌آموزان استعدادسنجی می‌شود تا هرکس بنا به ظرفیت‌های خود در فعالیت‌های علمی، فرهنگی، هنری و قرآنی راهش را بیابد.
گفتنی‌است این نمایشگاه که مورد بازدید دانش‌آموزان سایر مدارس شهرستان قرار گرفت، ظهر امروز به کار خود خاتمه داد.

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.