امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 63103
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 16 مرداد 1396 - 10:19 | | ارسال توسط :

اختتامیه جشنواره سراسری کتابخوانی رضوی در مازندران برگزار شد

برترین‌های هفتمین جشنواره سراسری کتابخوانی رضوی در مازندران معرفی شدند.

به گزارش بابل نوین،  آرزو ولی پور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران در آئین اختتامیه جشنواره سراسری کتابخوانی رضوی در بابلسر، گفت: هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی از سری برنامه‌های پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) با هدف ترویج فرهنگ رضوی و گسترش و ترویج مطالعه با موضوع فرهنگ غنی اسلامی و سیره ائمه معصوم (ع)، به مناسبت ایام دهه کرامت در مازندران برگزار شد.

وی افزود: جشنواره سراسری کتابخوانی در سه بخش فردی، خانوادگی و مجازی برای رده‌های سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان برگزارشد که ۵۰ هزار و ۴۶ نفر از سراسر استان در این جشنواره شرکت کردند.

دبیر جشنواره سراسری کتابخوانی رضوی با بیان اینکه امسال استقبال شرکنندگان در این جشنواره، از افزایش بسیار خوبی نسبت به سال گذشته برخوردار بود، افزود: ۲۴ هزار و ۴۰۰ نفر پارسال در جشنواره سراسری کتابخوانی رضوی مازندران شرکت کردند که امسال این میزان با افزایش دو برابری به بیش از ۵۰ هزار نفر رسید.

ولی پور گفت: در این مسابقات ۳۰ هزار و ۲۵۹ نفر در بخش مکتوب و ۱۹ هزار و ۷۸۷ نفر در بخش اینترنتی به صورت ارتباط مستقیم شرکت کردند.

دبیر جشنواره و مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران با بیان اینکه در رده سنی کودکان پویا شاه کوهی از بابل در بخش اینترنتی و مهسا اصغری از فریدونکنار در بخش نقاشی حائز رتبه ملی شدند، افزود: شهر‌های قائم شهر، بابل و نکا در گروه شهر‌های پر جمعیت و سیمرغ و سوادکوه شمالی در گروه شهر‌های کم جمعیت بیشترین مشارکت را در این جشنواره داشتند.

وی گفت: کتاب ۱۰ قصه از امام رضا علیه السلام برای بچه ها، کتاب ماه غریب من برای رده سنی نوجوانان و کتاب امام رضا علیه السلام و زندگی، مهارت‌های زندگی در سیره رضوی، زندگی به سبک خورشید و بانوی ملکوت و کتاب چلچراغ شیراز کتاب‌های مسابقه کتابخوانی جشنواره رضوی بودند./ص

باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.