امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 63105
  پرینتخانه » فرهنگ و هنر تاریخ انتشار : 16 مرداد 1396 - 10:15 | | ارسال توسط :

«خاطرات دایی کمال» منتشر شد

به گزارش بابل نوین،محمد عزیزی مدیر مسئول نشر روزگار،در خصوص کتاب‌های تازه منتشر شده از سوی این انتشارات گفت: نشر روزگار به تازگی کتاب «دایی کمال» را که مجموعه داستانی پیوسته با رویکردی طنز است، منتشر کرد. این کتاب را محسن قاسمی نوشته است. اثر این نویسنده اثری جالب و جذاب است و در ۱۲۸ […]

به گزارش بابل نوین،محمد عزیزی مدیر مسئول نشر روزگار،در خصوص کتاب‌های تازه منتشر شده از سوی این انتشارات گفت: نشر روزگار به تازگی کتاب «دایی کمال» را که مجموعه داستانی پیوسته با رویکردی طنز است، منتشر کرد. این کتاب را محسن قاسمی نوشته است. اثر این نویسنده اثری جالب و جذاب است و در ۱۲۸ صفحه با تیراژ ۵۰۰ جلد و قیمت ۱۱ هزار تومان وارد بازار نشر شد.

وی افزود: «از بوستان جان (گزیده زبان و ادب فارسی)» اثر زهرا اسدی و محمد عزیزی کتاب دیگری است که چاپ دوم آن توسط نشر روزگار در قطع وزیری، در ۳۰۴ صفحه با قیمت ۱۸ هزار و پانصد تومان منتشر شد. این کتاب اثر پژوهشی بسیار خوبی است که برای تدریس در دانشگاه‌ها انتخاب شده است.

مدیرمسئول نشر روزگار با اشاره به کتاب «شاعرانه‌ها و باورانه‌ها» اظهار داشت: از دیگر آثار ما، کتاب «شاعرانه‌ها و باورانه‌ها» مجموعه‌ای از نامه‌های نیماست. کریم شاهسوند این پژوهش را انجام داده است. این کتاب توسط نشر روزگار در ۱۸۸ صفحه و با قیمت ۱۶ هزار تومان منتشر شده است.

عزیزی ادامه داد: همچنین کتاب «دن کیشوت» اثر سروانتس توسط کیومرث پارسانی در دو جلد از زبان اصلی اسپانیایی ترجمه شد و توسط نشر روزگار با قیمت ۷۰ هزار تومان به چاپ سوم رسید.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.