امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 56616
  پرینتخانه » فرهنگ و هنر تاریخ انتشار : 19 اردیبهشت 1396 - 10:18 | | ارسال توسط :

ادامه تولید سریال «عالیجناب» منوط به استقبال مخاطبان است

تهیه کننده سریال «عالیجناب» در باره این مجموعه گفت: عالیجناب یک سریال ۱۳ قسمتی است که ۶ قسمت از این سریال در فاز اول پخش می‌شود و ۷ قسمت بعدی در صورتی که فصل اول مورد توجه واستقبال علاقمندان و مخاطبان قرار گیرد، تولید می‌شود.

به گزارش بابل نوین،  مسعود ردایی تهیه کننده سریال عالیجناب پیرامون این سریال گفت : ۶قسمت فصل اول سریال آماده و پروانه نمایش خانگی آن ازسوی سازمان سینمایی صادرشده و هم اکنون موسسه پخش سریال برای توزیع آن منتظر صدور اجازه از سوی اداره کل نمایش خانگی سازمان سینمایی است.

وی افزود : ما به تعهد خود مبنی بر آماده سازی کامل سریال عالیجناب عمل نموده و از اول اردیبهشت سریال برای توزیع آماده است.

تهیه کننده فیلم سینمایی مالاریا اظهار داشت: با رونمایی از اولین تیزر سریال در شبکه های مجازی ، خوشبختانه افکارعمومی از آن استقبال خوبی نموده و بی صبرانه منتظر عرضه آن در بازار است و رسانه ها هم مرتبا پیگیر این محصول شبکه نمایش خانگی در ژانری بسیار متفاوت از آنچه تاکنون عرضه شده ،هستند.

ردایی در پایان افزود: سریال “عالیجناب” یک سریال ۱۳ قسمتی است که ۶ قسمت از این سریال در فاز اول پخش می‌شود و ۷ قسمت بعدی در صورتی که فصل اول مورد توجه واستقبال علاقمندان و مخاطبان قرار گیرد، تولید می‌شود.

ردایی درباره بازخورد مخاطب با این سریال اظهار کرد: به نظرم این سریال مورد توجه قرار بگیرد، چرا که موضوع جذابی دارد و تاکنون در این زمینه اثری تولید نشده است. “عالیجناب” درباره یک مناظره انتخاباتی است و اتفاقاتی که برای افرادی که دراین مناظره حضور دارند پیش می‌آید و داستان را پیش می‌برد. در واقع “عالیجناب” یک مینی سریال جذاب، اکشن و اجتماعی است./ص

خبرگزاری دانشجو

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.