امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 22162
  پرینتخانه » اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اخبار ویژه, گالری عکس, گزارش تصویری تاریخ انتشار : 26 اسفند 1394 - 1:21 | | ارسال توسط :

خدمت به مسافرین و مهمانان نوروزی در سطح شهرستان بابل باعث افتخار دستگاه‌های اداری و اجرایی است

جلسه کمیته ویژه بازرسی و ارزیابی ستاد تسهیلات و خدمات سفرهای نوروزی شهرستان بابل برگزار شد.

۰

به گزارش بابل نوین، جلسه هماهنگی ستاد بازرسی ویژه سفرهای نوروزی در فرمانداری ویژه شهرستان بابل با حضور نمایندگان دستگاه‌های مسئول در این زمینه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم جعفر آقاجان نتاج معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری بابل با تاکید بر حمایت و هدایت مسافران نوروزی که وارد شهرستان بابل می‌شوند از نمایندگان دستگاه‌های حاضر در جلسه خواست با توجه به‌شرح وظایف هر مجموعه امیدواریم همه دستگاه‌ها براساس دستورالعملی که سازمان‌های مسئولشان داده خدمات مناسبی به مسافران ارائه بدهند.

۱

در ادامه این جلسه مهدی بادی‌کناری مسئول کمیته بازرسی و ارزیابی ستاد خدمات و تسهیلات سفرهای نوروزی در سطح شهرستان بابل با بیان اینکه به‌دنبال ایجاد خدمات و ایجاد فضای مناسب با مشارکت ادارات و دستگاه‌های مسئول برای مسافران هستیم گفت: تامین امنیت، سلامت و ارائه خدمات مختلف رفاهی و فرهنگی را از شاخصه‌های اصلی ستاد سفرهای نوروزی در این شهرستان دانست.

وی با بیان این نکته که  ارائه خدمات به مسافرین و مهمانان نوروزی در سطح شهرستان بابل باعث افتخار دستگاه‌های اداری و اجرایی است از فعالیت‌های دستگاه‌های مسئول برای آمادگی در این زمینه تشکر کرد و با درخواست از مسئولین حاضر در جلسه برای حضور۲۴ ساعته بصورت کشیک شبانه‌روزی در مجموعه‌های تابعه اعلام کرد: عملکرد هر یک از دستگاه های مسئول در این زمینه مورد ارزیابی بازرسان قرار خواهد گرفت و امیدواریم مانند همیشه شهر بهارنارنج با تلاش شما عزیزان مهمان نوازی خود را بصورت شایسته انجام دهد.

مسئول کمیته بازرسی و ارزیابی ستاد خدمات و تسهیلات سفرهای نوروزی در سطح شهرستان بابل در پایان از دریافت مکاتبات و گزارشات روزانه توسط مسئولین واحدهای نظارت دستگاه هایی که عضو ستاد خدمات و تسهیلات سفر نوروزی شهرستان هستند خبر داد.

در بخش پایانی این جلسه نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و اداری مسئول درخدمات و تسهیلات سفر نوروزی شهرستان بابل به‌گزارشی از عملکرد مجموعه خود پرداخته و با تبادل نظر در مورد برخی مسائل راه کار‌های مناسب را ارائه کردند.

۲

۴

۵

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.