امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 22201
  پرینتخانه » اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اخبار ویژه, علم و سلامت, گزارش تصویری تاریخ انتشار : 26 اسفند 1394 - 3:13 | | ارسال توسط :

کمیته امداد و نجات شهرستان بابل تشکیل جلسه داد+ تصویر

کمیته امداد و نجات شهرستان بابل برای مدیریت سفرهای نوروزی مسافران و مهمانان به این شهرستان تشکیل جلسه داد.

۱ (۱)

به گزارش بابل نوین، جلسه کمیته امداد و نجات خدمات سفرهای نوروزی بابل در محل سازمان هلال احمر این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه علی پور‌باقر ریاست جمعیت هلال احمر شهرستان بابل با بیان این که خدمات امداد و نجات از وظایف انسانی هر فرد در اجتماع در صورت برخورد و مواجه شدن با مصدوم و یا هر آسیب دیده ای هست بر لزوم وفاق و همدلی بیشتر دستگاه‌های مسئول در این زمینه خاص در ستاد خدمات سفرهای نوروزی این شهرستان تاکید کرد.

در بخش دیگری از نشست کمیته امداد و نجات برنامه‌های دستگاه‌های متصدی و همکار در این ستاد مورد بررسی و در خصوص فعالیت نوروزی تبادل نظر شد.

از تصمیمات و مصوبات این جلسه می توان به برپایی ۲ ایستگاه ایمنی سلامت مسافرین نوروزی درورودی وخروجی شهر بابل و یک پایگاه امداد نجات شبانه روزی توسط هلال احمر و آمادگی تمامی ایستگاه‌های آتش‌نشانی شهرستان به‌همراه واحد آتش نشانی پیشرو در این زمینه سازماندهی شود، در ضمن تصمیمات گرفته شده در جلسه فوق مقرر شد اورژانس ۱۱۵ شهرستان نیز در آماده باش کامل بسر برد و نیروی انتظامی شهرستان بابل نیز با مدیریت برنامه چهارشنبه سوری آخر سال جلوی هرگونه نا امنی را بگیرد.

photo_2016-03-16_02-47-39

گفتنی است در این جلسه مسئولین و نمایندگان هلال احمر، آتشنشانی، اورزانس۱۱۵، بیمه و خدمات ماشین، مسئول ،رامستان شهرداری و نماینده نیروی انتظامی شهرستان بابل حضور داشتند.

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.