امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 46094
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 10 بهمن 1395 - 10:35 | | ارسال توسط :

ارائه مشاوره فعال به ۱۳ هزار شهروند مازندرانی

13 هزار شهروند مازندرانی در طرح مشاوره فعال خدمات مشاوره ای و آموزش همگانی دریافت کردند.

به گزارش بابل نوین، سرهنگ علیرضا باقری معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران در گفتگو با   باشگاه خبرنگاران جوان از ارائه خدمات مشاوره ای و آموزش همگانی به بیش از ۱۳ هزار شهروند مازندرانی در طرح مشاوره فعال در استان خبر داد.

وی با بیان اینکه ۹ هزار و ۲۵۰ هزار فقره پرونده با موضوعات مختلف اختلافات خانوادگی به مشاوره و مددکاری اجتماعی کلانتری های استان ارجاع شد، افزود: با تلاش کارشناسان این مراکز۷۰ درصد پرونده های ارجاعی مصالحه و سازش شد که این میزان رشد در کاهش پرونده های قضائی نقش عمده ای داشته است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: یکی از ماموریتهای مهم مرکز مشاوره آرامش معاونت اجتماعی را ارائه آموزش همگانی در ارتباط با مهارت های زندگی در قالب طرح مشاوره فعال است.

سرهنگ علیرضا باقری افزود: ۲۲۸ جلسه آموزشی در مدارس و مساجد با حضور کارشناسان روانشناسی و مشاوره و مددکاری برگزار شد که در این جلسات ۱۳ هزار و ۱۹۴ نفر از اقشار مختلف جامعه آموزش دیدند.

وی به اقدامات مرکز مشاوره آرامش در راستای ارائه خدمات مشاوره ای رایگان به شهروندان اشاره کرد و گفت : سه هزار و ۹۴۴ نفر از شهروندان امسال به این مرکز مراجعه و از خدمات مشاوره ای این مرکز بهره مند شده اند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از برگزاری بیش از ۲ هزار و ۵۵۹ مرحله جلسه آموزشی در مساجد، مدارس، دانشگاه ها ، صنوف خبر داد و افزود: در این جلسات آموزشی بیش از ۱۲۰ هزار نفر تحت آموزش قرار گرفتند.

سرهنگ علیرضا باقری به برپایی نمایشگاه و برگزاری مسابقات دانستی های انتظامی در سطح استان اشاره کرد و گفت : در این نمایشگاه ها علاوه بر نمایش تولیدات و محصولات آموزشی پیرامون موادمخدر، فضای مجازی، مسابقات دانستی های انتظامی با هدف آگاهسازی عمومی برگزار می شود.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.