امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 26023
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اخبار مازندران, سخن سردبیر, علم و سلامت, گالری عکس, گزارش تصویری تاریخ انتشار : 10 خرداد 1395 - 16:23 | | ارسال توسط :

ارسال اولین محموله دارویی از بابل به سوریه انجام شد + تصاویر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابل از ارسال کمک های پزشکی به ارزش 20 میلیون تومان از سوی بسیج جامعه پزشکی و معاونت بهداشت و درمان این ناحیه با مشارکت داروخانه‌های شهرستان به سوریه خبر داد.

۸

به گزارش بابل نوین، اقدامات بشردوستانه مردم شهرستان بابل در امورات خیر همیشه زبانزد خطه شمال کشور بوده است و شاهدیم در کنار ساخت و ساز بناهای خیریه ازجمله مدرسه سازی در امورات درمانی نیز مشارکت های گسترده ای از سوی خییرین بابلی صورت می پذیرد.

در اقدامی خداپسندانه به جهت مشارکت و همراهی پزشکان و داروسازان شهرستان بابل با تدبیر سرهنگ علی‌اکبر محمدپور فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه بابل وامین رستم زاده معاونت بهداشت و درمان این ناحیه مقاومت و با مشارکت بسیج جامعه پزشکی شهرستان بابل حدود بیست میلیون تومان دارو و تجهیزات برای مردم و مدافعین حرم در سوریه ارسال شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بابل با اعلام خبر فوق افزود: معاونت بهداشت و درمان با همکاری بسیج جامعه پزشکی این ناحیه آمادگی دارد به دنبال ارسال محموله‌های دیگری از دارو و تجهیزات در سنوات بعدی در صورت نیاز کاروان پزشکی و پرستاری را از بین داوطلبان به سوریه جهت کمک به مدافعین حرم اعزام کند.

گفتنی است این داروها و تجهیزات پزشکی از داروخانه‌های سطح شهرستان بابل با مشارکت پزشکان، داروسازان و داروخانه‌داران تهیه شده است.

۴

۷

۳

۲

۵

۶

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.