امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 68823
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 07 آبان 1396 - 13:53 | | ارسال توسط :

استارت هافبک‌های دفاعی پرسپولیس و تمرینات اختصاصی دو بازیکن

تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین امروز را در حالی به انجام رساند که دو بازیکن این تیم همچنان تمرینات خود را به طور اختصاصی پشت‌سر گذاشتند.

به گزارش بابل نوین،به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، تمرین امروز یکشنبه سرخپوشان با صحبت‌های برانکو ایوانکوویچ آغاز شد.

وی با یادآوری اهمیت بازی با سایپا و امتیازات آن در مسیر کسب قهرمانی از بازیکنان خواست بازی‌های قبلی را فراموش کرده و روی کسب سه امتیاز متمرکز باشند. به ویژه که آنها شناخت خوبی از تفکرات سرمربی تیم حریف دارند و همین شناخت نسبت به آنها نیز برای وی وجود دارد.

تمرین امروز پس از گرم کردن زیر نظر مارکو همزمان با تمرین اختصاصی دروازه‌بان‌ها زیر نظر ایگور بود. انتقال توپ بین خطوط، سانتر از جناحین و آرایش نفرات برای استفاده از این ضربات اختصاص داشت. شوت به دروازه و ضربات شروع مجدد مرحله بعدی تمرین بود و پس از آن فوتبال درون تیمی به عنوان پایان بخش تمرین امروز در دستور کار قرار گرفت.

کمال کامیابی‌نیا و محسن ربیع‌خواه بعد از رفع مصدومیت در این تمرین پا به توپ شدند در حالی که محمد انصاری و شجاع‌خلیل‌زاده به طور اختصاصی تمرین کردند و هنوز وضعیت‌شان برای بازی روز سه‌شنبه سایپا و پرسپولیس مشخص نیست.

منبع:تسنیم

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.