امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 69497
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 16 آبان 1396 - 9:36 | | ارسال توسط :

استاندار مازندران :شایسته سالاری ملاک تغییر مدیران است

به گزارش بابل نوین،محمد اسلامی شامگاه دوشنبه درآیین معارفه اش که با حضور وزیر کشوردراستانداری مازندران درساری برگزارشد، افزود : در این رویکرد شایسته سالاری و برنامه محوری اولویت با نیروهای بومی و محلی این خطه شمال کشور خواهد بود. عصر امروز محمد اسلامی با حضور وزیر کشور به عنوان بیست و دومین استاندار مازندران […]

به گزارش بابل نوین،محمد اسلامی شامگاه دوشنبه درآیین معارفه اش که با حضور وزیر کشوردراستانداری مازندران درساری برگزارشد، افزود : در این رویکرد شایسته سالاری و برنامه محوری اولویت با نیروهای بومی و محلی این خطه شمال کشور خواهد بود.
عصر امروز محمد اسلامی با حضور وزیر کشور به عنوان بیست و دومین استاندار مازندران پس از پیروزی انقلاب اسلامی معرفی و از خدمات ربیع فلاح جلودار که حدود ۵۰ ماه این مسوولیت را عهده دار بود، قدردانی شد.
** تشکیل اتاق فکر
نماینده عالی دولت در مازندران گفت که این خطه شمال کشور ظرفیت های خوبی برای توسعه پایدار دارد امااز این ظرفیت ها به خصوص در حوزه گردشگری دریایی استفاده خوبی نشده است.
اسلامی افزود : با تشکیل اتاق فکر از نخبگان فکری و فرهنگی داخل و برون مازندران، برای توسعه متوازن این استان متناسب با ظرفیت های موجود از جمله گردشگری دریایی برنامه ریزی می شود.
وی اضافه کرد : باید برای توسعه متوازن در مازندران به محیط زیست توجه بیشتری صورت گیرد و به گونه ای برنامه ریزی شود که کمترین آسیب به محیط زیست وارد شود.
استاندارمازندران گفت که در گذشته توسعه زیرساختی در این خطه شمال کشور آسیب های زیادی به محیط زیست استان وارد شد و باید برنامه های توسعه آینده در جهت جبران این آسیب ها و توجه بیشتر به زیست محیطی باشد.
محمد اسلامی اظهارداشت : برنامه های دیگر اولویت دار نیز برای مازندران در دوره چهار ساله مدیریتی اش در این خطه دارد که بزودی به اطلاع مردم می رساند./ز

پیک نکا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.