امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 34443
  پرینتخانه » مذهبی تاریخ انتشار : 20 آبان 1395 - 10:48 | | ارسال توسط :

استفاده از ابزار فرهنگی به منظور ترویج معرفت‌شناسی مهدویت

دبیر کانون فرهنگی 313 یارموعود استان کرمانشاه گفت: کانون تخصصی مهدویت با انتخاب اعضای خود از بین اقشار جامعه و مخاطبان فعال در زمینه کارهای فرهنگی و نیز شرکت کنندگان دوره‌های سلسله‌ همایش ملی 313 یار موعود در راستای ایجاد شرایط ظهور حضرت مهدی(عج) تلاش و خدمت‌رسانی می‌کند.

به گزارش بابل نوین، رضا فرخ‌شاهی در جلسه هم‌اندیشی و تشریح فعالیت‌های کانون فرهنگی مهدویت در کرمانشاه افزود: کانون تخصصی مهدویت در واقع اعضا خود را از بین اقشار جامعه و مخاطبان فعال در زمینه کارهای فرهنگی و نیز شرکت کنندگان دوره‌های سلسله‌ همایش ملی ۳۱۳ یار موعود انتخاب می‌کند و این افراد نیز با خلوص نیت و تعلق خاطر به اهداف والای مهدویت در راستای ایجاد شرایط ظهور حضرت مهدی(عج) تلاش و خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی تصریح کرد: فعالیت کانون تخصصی ۳۱۳ یارموعود ابتدا زیر نظر یکی از مساجد کرمانشاه آغاز و در سال ۹۰ به عنوان طرح برگزیده ملی معرفی شد.

فرخ شاهی با اشاره به این که شناخت از مهدویت و حکومت حضرت مهدی(عج) در جامعه برای بسترسازی زمینه ظهور ضروری است گفت: تاکیدات مقام معظم رهبری به نسل جوان کشور کسب معرفت و استکبارستیزی در عرصه جنگ نرم با استفاده از ابزار فرهنگی است.

دبیر کانون فرهنگی ۳۱۳ یارموعود استان کرمانشاه اعلام کرد: برپایی همایش سادات عظیم‌ألشأن کرمانشاهی همزمان با ایام شهادت و سوگواری حضرت زهرا(س) و … توسط این دستگاه فرهنگی برگزار می‌شود.

وی هدف اصلی این مجموعه را تربیت و ترویج فرهنگ مهدویت در جامعه دانست و اظهار داشت: کاروان علامه سیدمحمد میبدی (بنیان‌گذار کانون تخصصی مهدویت) هر ساله در قالب حرکت معنوی پیاده‌روی بزرگ اربعین در کربلای معلی برای میثاق با آرمان‌های امام حسین(ع) و حضرت مهدی(عج) به صورت گسترده و منظم فعالیت دارد./ز

منبع:سیمرغ

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.