امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 67112
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, سیاسی, فرهنگ و هنر, مذهبی تاریخ انتشار : 14 مهر 1396 - 15:30 | | ارسال توسط :

استقبال جوانان از شهادت حججی و ادامه راهش نقشه‌های دشمنان را خنثی ساخت

امام‌جمعه گتاب گفت: استقبال جوانان از شهادت حججی و ادامه راهش نقشه‌های دشمنان را خنثی ساخت و تمامی نقشه‌ها و فتنه‌ها در جداسازی آنان از انقلاب را نقشه برآب کرد.

به گزارش بابل نوین،  حجت‌الاسلام حسین تقی‌پور در خطبه‌های امروز نمازجمعه شهر گتاب اظهار کرد:  تقوا اولین و مهمترین سفارش امام‌حسین(ع) در مسر قیامش بود.

وی با اشاره به فرارسیدن روز نیروی انتظامی افزود: این روز را به همه خدمتگزاران تبریک می‌گوییم، مقام معظم رهبری در خصوص وظیفه خطیر این قشر زحمتکش فرمودند حفظ امنیت اسلامی در محیط جامعه اساسی‌ترین  کار نیروی انتظامی است.

این مقام مسئول ادامه داد: دشمنان برای نابودی کشور برنامه‌‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت دارند و بنا به فرموده مقام معظم رهبری خدشه‌دار کردن امنیت کشور اهداف کوتاه‌مدتشان است، دشمنان می‌خواهند فتنه و آشوب در کشور ایجاد کنند  تا این افتخار را که ایران در میان کشورهای منطقه دارای امنیت است را از بین ببرند.

امام‌جمعه گتاب با اشاره به تحریم‌های اقتصادی علیه ایران تصریح کرد:  آسیب به اقتصاد کشور و معیشت مردم هدف میان‌مدت دشمنان است و در تلاشند مردم را مایوس سازند تا در بلندمدت به هدف نهایی خود یعنی تغییر نظام دست یابند.

حجت‌الاسلام تقی‌پور گفت:  نیروی انتظامی برای حفظ امنیت کشور در دوران جنگ تحمیلی، در داخل کشور برای محافظت از مرزها هزاران شهید داد که باید قدردان زحماتشان بود.

وی افزود: مقام معظم رهبری شرط لازم برای محبوبیت این قشر خدمتگزار را در قاطعیت براساس قانون و مقررات دانستند و بیان داشتند که نباید ملاحظه کسی را کرد، اگر این رعایت و ملاحظه انجام شود تخلف است، تنها رعایتی که نیروی انتظامی باید سرلوحه خود قرار دهد رعایت قانون و اخلاق در اجرای مقررات همراه با خوش‌اخلاقی  است.

خطیب جمعه گتاب با اشاره به ترفندهای دشمن برای ناامید کردن ملت ایران یادآور شد: دشمن به دنبال این است که ته دل مارا خالی مند و همه خبرها و شایعات برای به وجود آوردن احساس یاس در جوانان است تا به هدف خود یعنی  جداسازی جوانان از انقلاب برسند.

تقی‌پور تاکید کرد: ما منکر معضلات موجود در جامعه نیستیم  و بی‌نقص نیستیم، در جمهوری اسلامی هنوز اسلام به تمامی پیاده نشده و هنوز وسط راهیم، ما در دولت اسلامی چه برسد به تمدن اسلامی، اما اینها دلیل نمی‌شود سست و ناامید شویم بلکه باید بدانیم جهاد ادامه دارد و راه طویلی برای اسلامی کردن همه جوانب جامعه داریم.

وی افزود: استقبال جوانان از شهادت حججی و ادامه راهش نقشه‌های دشمنان را خنثی ساخت و تمامی نقشه‌ها و فتنه‌ها در جداسازی آنان از انقلاب را نقشه برآب کرد، شهید حججی ثابت کرد راه اسلام نه تنها مسدود نشد بلکه هموارتر از گذشته شد و توطئه‌های دشمنان و ضد‌انقلابیون مانند آمدنیوز بی‌معنی شد.

امام جمعه گتاب  یادآور شد: رسانه‌های منافق و ضد انقلاب با سندسازی و جعل اخبار، دروغ‌پردازی، تخریب کارگزاران و حمایت از جاسوسان توطئه‌های دشمنان را عملی می‌کند.

وی در پایان گفت: متاسفانه مسئولانی در داخل نیز در راه فتنه قدم می‌دارند، این فتنه‌گران اصل انتخابات را زیر سوال بردند، در کشور دودستگی ایجاد کردند، وحدت ملی را از بین بردند اما نظام در نهایت رافت تنها حکم حصر داد سزای اینان اعدام بود.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.