امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 67109
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, سیاسی, فرهنگ و هنر, مذهبی, نماز،نماز جمعه، قرآن تاریخ انتشار : 14 مهر 1396 - 14:22 | | ارسال توسط :

مسئولان باید واحد آمریکاشناسی را بگذرانند تا کشور را تباه نسازند/ مدیران از اتاق‌های شیشه‌ای خود بیرون بیایند

امام‌جمعه بابلکنار گفت: از شورای عالی انقلاب فرهنگی می‌خواهیم که چند واحد درسی شیطان‌ شناسی و دشمن‌شناسی در مقاطع تحصیلی بگنجانند تا مدیران اجرایی کشور با این شیاطین آشنا شوند.

به گزارش بابل نوین، حجت‌الاسلام عباس بابائیان در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته بابلکنار اظهار کرد: رواج سبک زندگی غرب در ایران اسلامی از اهداف جبهه استکباری است  که در میان برخی از اقشار در حال گسترش است.

وی افزود: متا سفانه ترویج آداب و رسوم غربی مانند پوشش نامناسب، انس با حیوانات خانگی به جای تربیت فرزند و  مواردی از این دست آهسته آهسته به فرهنگ غالب برخی از افراد در جامعه تبدیل می شود اما مسئولین اقدامی نمی‌کنند آیا مسئولین فرهنگی در خواب هستند؟

این مقام مسئول سکوت در دفاع از حق را ناپسند دانست و ادامه داد: جرم ساکتین فتنه کربلا اگر به اندازه جرم مخالفان با امام حسین(ع) نباشد کمتر نیست. اسلام هرچه ضربه می‌خورد از این ساکتین روباه صفت است که متأسفانه با سکوت خود تلاش می کنند فردای دنیا کثیفشان را از دست ندهند چه با پیروزی حق و چه با پیروزی کفر.

امام‌جمعه بابلکنار  با اشاره به نحوه شهادت محسن حججی تصریح کرد: شهید حججی با نحوه شهادتش جلوه‌ای تازه‌ای از  ایثارگری را برای مردم نمایان ساخت، این دهه هفتادی ثابت کرد یار دیرین رهبری بودن ملاک عاقبت بخیری نیست و هرتابوتی هم لیاقت و شایسته بوسه رهبری و ولایت امر را ندارد.

حجت‌الاسلام بابائیان با انتقاد از عملکرد دولت در خصوص مهاجرت به کلان‌شهرها گفت: اگر دولت واقعا خواستار عدم مهاجرت روستاییان به کلان شهرهای کشور است باید به ساماندهی وضعیت کشاورزی، توجه به صنایع تبدیلی کشاورزی، به وضعیت نابسامان دامداران، باغداران، به آب شرب، کشاورزی و جاده‌های آنان توجه جدی داشته باشد، مسئولین باید از اتاق‌های شیشه ای خود  بیرون بیایند و از نزدیک مشکلات مردم رنج دیده را ببینند.

وی افزود: وزارت راه و شهرسازی گفته بلیط اتوبوس در ایام اربعین برای عراق باید ۱۰۰%گران شود، سوال مردم این است که چرا برای رفتن به تایلند، آنتالیا و ارمنستان  تسهیلات فراهم می‌کنید ولی نوبت به اربعین حسینی که می‌رسد انگار عزرائیل می خواهد جانشان را بگیرد، این را بدانید بنی‌العباس هم نتوانست جلوی این راه را بگیرد.

خطیب جمعه بابلکنار با اشاره به بدعهدی‌های آمریکا تاکید کرد: از شورای عالی انقلاب فرهنگی می‌خواهیم که چند واحد درسی شیطان‌شناسی، دشمن‌شناسی در مقاطع تحصیلی راهنمایی، دبیرستان و دانشگاه بگنجانند  تا آینده‌سازان و مدیران اجرایی کشور با این شیاطین آشنا شوند، مسئولان باید واحد آمریکاشناسی را بگذرانند تا کشور را تباه نسازند و نخواهند همه چیز را از صفر تجربه کنند.

 

بابائیان اظهار کرد: وقتی برخی از افراد مسئول خون‌آلوده غرب‌زده و ویروس کشنده اعتماد بیجا به دشمن را وارد رگ‌های حیاتی کشور می‌کنند، باید بر اوضاع دردناک دیپلماسی، عاقبت برجام و بر حال عزت، استقلال، شرف و غیرت این مرزو بوم خون گریه کرد

وی یادآور شد: مقامات آمریکا با مواضع سختگیرانه خود در مورد برجام و فشار بر ایران در پی آن هستند تا ایران به برجام‌های  دو و سه در قضایای موشکی، محور مقاومت تن دهد  و خسارت محض برجام را به دیگر مؤلفه‌های قدرت ایران تعمیم دهند.

امام‌جمعه بابلکنار با اشاره به نیرنگ آمریکا در مذاکره  اذعان کرد: آمریکایی‌ها با تحریم نتوانستند برنامه هسته‌ای ایران را از بین ببرند اما با مذاکره آن را نابود کردند.،دولت اوباما با خدعه و نیرنگ در مذاکره انرژی هسته‌ای را و دولت ترامپ با اعمال فشار حذف برنامه موشکی ایران را هدف قرار داده‌اند در صورتی که با آدمکشی‌های آمریکا باید آنان تحت فشار و تحریم قرار بگیرند و کشورهای دیگر قانون منع ورود اتباع آدم‌کش آمریکایی را تصویب کنند.

وی ادامه داد: تا زمانی که بت برجام در ذهن دولتمردان وجود دارد و حل مشکلات کشور را از این این دریچه می‌بینند و رسانه‌های زنجیره‌ای نیز به تقدیس آن در افکار عمومی مشغولند، آمریکایی‌ها قادر خواهند بود ایران را با این ابزار گروگان گرفته و بر تهدید و فشارهای خود بیفزایند.

 حجت‌الاسلام بابائیان در پایان گفت: جمهوری اسلامی  در چهار دهه گذشته با دیوانه‌های واقعی کم سروکار نداشته، از کارتر که فکر می‌کرد با عملیات هالیوودی جاسوسان را در ایران آزاد کند تا صدام که از شروع جنگ وعده داده بود تا چند روز دیگر در تهران مصاحبه خواهد کرد، ولی بهتر است دشمنان بدانند جمهوری اسلامی دیوانه‌های واقعی را بر جای خود نشانده است چه برسد آنهایی که خود را به دیوانگی می‌زنند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.