امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 21530
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اخبار ویژه, سیاسی, شنیده ها تاریخ انتشار : 12 اسفند 1394 - 11:30 | | ارسال توسط :

اعتراض سردار مهدی سعادتی بر تخلف برخی از شعبات اخذ رای در حوزه انتخابیه بابل/فایل صوتی

مهدی سعادتی یکی از کاندیداهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعتراض و مستندان خود را در مورد انتخابات در این حوزه انتخابیه به مراجع ذیصلاح ارائه داد

photo_2016-03-02_11-28-25

به گزارش بابل نوین، با گذشت چند روز از انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بابل و با توجه به این که کاندیداهای معترض می‌توانند ظرف ۴۸ ساعت به نتایج انتخابات اعتراض و مستندات خود را به مسئولین مربوطه ارائه نمایند، سردار مهدی سعادتی استاندار سابق گیلان و از فرماندهان سپاه در استان‌های مازندران، خوزستان و هرمزگان با ارائه مستنداتی اصرار بر تخلف در برخی از شعبات اخذ رای در سطح شهرستان بابل دارد و به‌دنبال این اعتراض بیانیه‌ای را در فضای مجازی نشر داده است که خود جای تامل و نظارت ویژه مسئولین را می‌طلبد.

گفتنی است شایعات مختلفی از جمله دستگیری چند نفر از جمله برادر یکی از کاندیداها و نوشتن مسئولیت سازمانی و اداری یکی از کاندیداها در برگه معرفی‌نامه عمومی کاندیداها و انتساب این حرکت به دولتی‌ها و عدم جلوگیری از حضور معاون یکی از وزرا و سخنرانی در همایش کاندیدای خاص و حضور ریاست اداره آموزش پرورش شهرستان بابل در این همایش که از مدیران دولتی شهرستان محسوب می‌شوند و شایعاتی مبنی بر خرید و فروش رای در صندوق های مختلف باعث شده است که مردم بابل با وجود شایعات مختلف منتظر اعلام رسمی مراجع ذیصلاح در مورد شکایت سردار مهدی سعادتی و احیانا تغییراتی در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه هستند.

دامنه این شایعات تا بدان جا پیش رفته است که در بین این شایعات حتی گفته می‌شود به‌علت حرف و حدیث‌های مختلف در مورد انتخابات فوق احتمال برکناری فرماندار بابل نیز مانند فرماندار نور بر سر زبانها افتاده است.

 

بیانیه صوتی سردار مهدی سعادتی در مورد انتخابات مجلس دهم در حوزه انتخابیه شهرستان بابل:

 متن بیانیه سردار مهدی سعادتی در مورد انتخابات مجلس دهم در حوزه انتخابیه شهرستان بابل:

شهروندان و همراهان عزیز
سلام علیکم بما صبرتم…
آنچه بر خادم و برادر کوچکتان مسلم است آن است که راه پرپیچ و خم و البته پرافتخار خدمت به مردم شهر و دیارم از روزهایی پیش از موعد انتخابات برای تمامی نامزدهای انتخابات مجلس دهم آغاز شده است و حفاظت از آرا و تلاش در جهت برگزاری انتخاباتی سالم و به دور از تخلف اولین گام از این مسیر می باشد
همانطور که بر همگان مسلم و محرز گشته است متاسفانه بی اخلاقی و تخلف صورت گرفته در جریان انتخابات غرورآفرین و شکوهمند روز جمعه کمی شیرینی این پیروزی عظیم که در واقع حضور حداکثری مردم فهیم و قدرشناس در انتخابات است را به کام ها تلخ نمود.
اینجانب طبق وظیفه و تعهد بر خود فرض میدانم که تا آخرین لحظه از طرق قانونی و فضایی آرام و به دور از تنش و التهاب در جهت مشخص شدن تخلفات صورت گرفته تلاش نمایم.
از همین رو و طبق قانون انتخابات مبنی بر فرصت ۴۸ ساعته پس از اعلام نتایج جهت ارائه اسناد و مدارک تخلفات انتخاباتی بسته ای حاوی فیلم و عکس و اسناد مکتوب از تخلفات صورت گرفته در جریان انتخابات ۷ اسفند بابل را به مراجع ذیصلاح تسلیم نموده ام.
بار دیگر از تمامی شهروندان و همراهان و حامیان عزیز و ارجمند تقاضا دارم صبورانه و درکمال آرامش و احترام به قانون منتظر نتیجه نهایی انتخابات بمانند. بدون شک عوامل نظارتی و اجرایی انتخابات امین و حافظ آرای شما که همانا مصداق حق الناس میباشد هستند.
سایه مقام معظم رهبری مستدام

خادم و برادر شما مهدی سعادتی

یکشنبه ۹ اسفند

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.