امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Wednesday, 1 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 21550
  پرینتخانه » اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, ورزشی تاریخ انتشار : 13 اسفند 1394 - 10:06 | | ارسال توسط :

خونه به خونه را لیگ برتری می‌کنم

سرمربی تیم خونه به خونه بابل گفت: شک ندارم که تیم خونه به خونه را لیگ برتری کرده و مردم بابل را به آرزوی دیرینه شان می رسانم.

n00176613-b

به گزارش بابل نوین، به نقل از مازنداسپرت، اکبر میثاقیان اظهار کرد: دیدار خوب و جذابی شاهد بودیم که تیم آلومینیوم هم شانس پیروزی را داشت اما با تلاش بازیکنانم توانستیم این بازی سخت را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

وی با بیان اینکه هر دو تیم شانس‌های صد در صد گلزنی داشتند، تصریح کرد: خوشبختانه بازیکنانم از تجربه کافی بهره‌مند بوده و توانستند موقعیت‌های‌مان را به گل تبدیل کنند هرچند که باید به تیم آلومینیوم تبریک بگویم که امروز بازی خوبی به نمایش گذاشت.

میثاقیان درباره عملکرد داوری این دیدار بیان کرد: روی هم رفته باید از داوران جوان حمایت کرد و به نظرم به طور کلی عملکرد خوبی داشت.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر شانس تیمش برای صعود به لیگ برتر، تصریح کرد: شک ندارم که تیم خونه به خونه را لیگ برتری کرده و مردم بابل را به آرزوی دیرینه‌شان می رسانم.

میثاقیان که سابقه هدایت تیم آلومینیوم را در کارنامه دارد، درباره وضعیت این تیم خاطرنشان کرد: روزی که به بندرعباس آمدم عاشق این مردم شدم و با کمک آنها توانستیم آلومینیوم را راهی لیگ برتر کنیم و شاهد حضور پرتعداد بالای ۱۵ هزار نفری آنها در ورزشگاه باشیم اما امروز که به ورزشگاه آمدم و تعداد ۵۰۰ هوادار را در ورزشگاه دیدم تعجب کرده و دلسرد شدم.

سرمربی تیم خونه به خونه بابل اضافه کرد: به هیچ وجه شایسته تیم آلومینیوم نیست که این روزها با این وضعیت اسفبار دست و پنجه نرم کند و در میان تیم‌های انتهای جدولی قرار داشته باشد و تنها باید افسوس بخورم.

وی بازگشت به بندرعباس و هدایت یکی از تیم های هرمزگانی را آرزوی خود دانست و گفت: هیچ‌گاه محبت مردم هرمزگان و خاطرات خوب خود با آن ها را فراموش نمی‌کنم.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.