امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 12 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 1534
  پرینتخانه » اخبار بابل, سخن سردبیر تاریخ انتشار : 18 اسفند 1393 - 9:22 | | ارسال توسط :

اعتراض نمایندگان بابل درمجلس به عدم راه اندازی کمربندی

دو نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در اعتراض به راه اندازی نشدن کمربندی جنوبی بابل جلسه فرمانداری را ترک کردند.

دو نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در اعتراض به راه اندازی نشدن کمربندی جنوبی بابل در موعد مقرر روز یکشنبه جلسه فرمانداری را ترک کردند.

حجت الاسلام علی اکبر ناصری و حسین نیازآذری دو نماینده مردم بابل امروز یکشنبه به همراه مجریان، پیمانکاران و تنی چند از اعضای شورای شهر بابل از کمربندی جنوبی در دست ساخت این شهر که به طول ۱۶ کیلومتراست, بازدید کردند.

بعد از بازدید این نمایندگان در نشست با فرمانداربابل و مسئولان اجرایی طرح در ساختمان فرمانداری این شهرستان به تاخیر در افتتاح کمربندی جنوبی بابل که مقرربود در ۲۵ اسفندماه جاری به بهره برداری رسد، اعتراض کردند.

حسین نیازآذری نماینده مردم بابل در پاسخ به دعوت مجری جلسه برای سخنرانی ,گفت: بدلیل تاخیر در افتتاح طرح کمربندی جنوبی بابل سخنرانی نمی کنم و اینگونه اعتراض خود را اعلام می کنم.

سپس حجت الاسلام ‘علی اکبر ناصری’ و ‘حسین نیازآذری’ دو نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی جلسه فرمانداری را ترک کردند.

این دو همچنین از رجب ملایی رییسی فرمانداربابل خواستند تا جهت پیگیری برای افتتاح طرح کمربندی جنوبی بابل با دعوت از استاندار مازندران اقدام کند.

کلنگ اجرایی طرح کمربندی جنوبی بابل به طول ۱۶ کیلومتر در شهریور سال ۱۳۸۴ برزمین زده شد و بدلیل تاخیر در روند ان، مسئولان وزارت راه و شهرسازی در یک اقدام با رایزینی نمایندگان وقت مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در صدد برآمدند که این طرح را در سه فاز صفر تا چهار و نیم کیلومتر، چهار و نیم تا ۱۰ کیلومتر و ۱۰ تا ۱۶ کیلومتر با پنج پیمانکار تقسیم بندی کنند.

این کمربندی از جاده جدید امل به بابل اغاز و با قطع مسیر جاده قدیم بابل به آمل و با گذر از قسمت جنوبی شهرستان بابل به جاده قائمشهر وصل می شود و در حال حاضر ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

شهرستان ۵۰۰هزار نفری بابل بیش از ۶۰۰ روستا دارد که شهر بابل بدلیل مسیر ارتباطی چند استان در بیشتر اوقات روز دارای حجم سنگینی از ترافیک است که مردم این شهرستان را کلافه کرده است.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.